رکورد جاودانه شمسایی در آستانه شکستن/ فالکائو آقای گل فوتسال جهان می شود؟

ستاره فوتسال برزیل در آستانه جام جهانی کلمبیا به فاصله 21 گلی با وحید شمسایی،‌ آقای گل جهان رسید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید شمسایی با 392 گل ملی،‌ سال‌هاست عنوان آقای گلی فوتسال جهان را به خودش اختصاص داده اما با دعوت فالکائو به تیم ملی برزیل این احتمال می‌رود رکورد جاودانه شمسایی به خطر بیفتد.

فالکائو بهترین فوتسالیست جهان پیش از اعلام اسامی تیم ملی برزیل برای جام جهانی کلمبیا، جایی در فهرست تیم نداشت و برای مقطعی خط خورده بود اما سرجیو سرمربی سلسائوها تصمیم گرفت از اسطوره فوتسال برزیل در این دوره از مسابقات نیز استفاده کند.

فالکائو که پیش از این با 366 گل در رده دوم گلزنان برتر جهان قرار داشت، در بازی دوستانه اخیر برزیل مقابل جزایر سلیمان پنج گل به ثمر رساند و فاصله خود با وحید شمسایی را به 21 گل کاهش داد. فالکائو پیش از این نیز در جام جهانی 2004 سابقه آقای گلی با سیزده گل را داشته اما با توجه به شرایط او در تیم ملی، به ثمر رساندن 21 گل در جام جهانی دشوار به نظر می رسد.

این بازیکن در حال حاضر 39 ساله است و در جریان بازی ها نیز زمان کمی هم در ترکیب تیمش قرار می گیرد. بدون شک هدف اصلی دعوت سرجیو از فالکائو به تیم ملی، استفاده از تجربه بالای او در بازی های سرنوشت ساز است. همانطور که فالکائو در فینال جام جهانی 2012 با به ثمر رساندن گل زیبایش در ثانیه های پایانی بازی،‌ ناجی برزیل شد.

با این حال خطر شکستن رکورد شمسایی همچنان این بازیکن را تهدید می‌کند و بعید نیست این فرصت به فالکائو داده شود تا بعد از شکستن رکورد شمسایی از فوتسال خداحافظی کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار