در واکنش به انتخاب داور استرالیایی برای نبرد شاگردان کی روش و ازبکستان

ساکت:برای دیدار ایران و ازبکستان باید ناظر ویژه داوری انتخاب شود/تیم ملی حق استفاده از برند دلخواه را دارد

مدیر تیم های ملی فوتبال ایران گفت: هر چند بنجامین ویلیامز برای دیدار ایران و ازبکستان انتخاب شده اما خواهان ناظر ویژه داوری برای این دیدار هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با شبکه خبر در مورد اعلام زود هنگام نام داور استرالیایی برای قضاوت بازی با ازبکستان گفت: معمولا همین گونه است که نام داور را زودتر اعلام می‌کنند اما با توجه به حساسیت‌هایی که در این مرحله از مسابقات هست AFC تلاش کرده بهترین موجودی خودش را به صحنه بیاورد اما ما در ارتباط با عملکرد این داور استرالیایی حساسیت‌هایی داریم. امیدوارم که با استمرار موضوع بخشی از کار محقق شود.
 
وی در مورد اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به انتخاب بنجامین ویلیامز استرالیایی برای قضاوت دیدار ایران و قطر، بیان کرد: مذاکرات و تعاملات غیررسمی را دنبال می‌کنیم. این موضوعی نیست که بخواهیم به صورت رسمی آن را دنبال کنیم. داور مسابقه انتخاب شده و خواهان ناظر ویژه و یا ناظران ویژه داوری در مسابقه با ازبکستان هستیم. کمیته بین‌الملل و رئیس فدراسیون فوتبال این مسئله را پیگیری می‌کنند.
 
وی ادامه داد: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم اما نگرانی‌هایی در رابطه با انتخاب ایشان وجود دارد.
 
ساکت در مورد بحث غرامت 10 میلیاردی شرکت جیووا از فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. هر باشگاه و تیم ملی اختیار دارد که براساس خواسته‌ها و سلایق خودش برند مورد نظرش را انتخاب کند.
 
مدیر تیم های ملی در حالی خبر غرامت برند ایتالیایی را تکذیب کرد که ایمیل شرکت مذکور  4 روز قبل به دست مسئولان فدراسیون فوتبال ایران رسیده است!
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار