قم؛

تبلیغات شهری ویژه سالروز فاجعه منا در قم اکران شد‌

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم از فضاسازی تبلیغاتی و محیطی به مناسبت فرا رسیدن سالروز فاجعه منا و بزرگداشت شهدای بیت الله الحرام توسط شهرداری قم خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛حمیدرضا عابدی خرسند  با اشاره به فضاسازی تبلیغاتی و محیطی به مناسبت فرا رسیدن سالروز فاجعه منا و بزرگداشت شهدای بیت الله الحرام از سوی شهرداری قم اظهار داشت: شهرداری قم در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی اقدام به فضاسازی تبلیغاتی در سطح شهر می‌کند.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه فاجعه منا یک رویداد ملی است افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای منا و نیز بیان اقدامات جنایتکارانه آل سعود واحد روابط عمومی شهرداری قم اقدام به اجرای این طرح کرد.

وی با بیان اینکه قم اولین شهری است که در فضا سازی زنده نگداشتن فاجعه منا با محوریت بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه ورود کرده است عنوان کرد: پوسترها توسط نهضت مردمی پوستر انقلاب طراحی شده که جوانان انقلابی به همراهی اساتید برجسته در حوزه طراحی پوستر این طرح‌ها خلق شده است.

عابدی خرسند خاطرنشان کرد: با دستور شهردار در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تبلیغات محیطی در این زمینه را در شهر اکران کرد و امیدواریم توانسته باشیم در این زمینه یاد و خاطره شهدای فاجعه منا را زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: این طرح مشترک بین شهرداری قم و پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری اکران شده و امیدواریم هر ساله در ایام حج چنین فضایی را داشته باشیم.


تبلیغات شهری ویژه سالروز فاجعه منا در قم اکران شد‌

تبلیغات شهری ویژه سالروز فاجعه منا در قم اکران شد‌


تبلیغات شهری ویژه سالروز فاجعه منا در قم اکران شد‌
انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، اکران ، تبلیغات ، منا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار