استقبال دانشجویان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی

معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه علم و صنعت گفت: کرسی‌های آزاداندیشی با وجود استقبال دانشجویان به طور منظم برگزار نشده و در این زمینه برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته است.

شریعتی معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه علم و صنعت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اشاره به برگزاری کرسی‌های آ‌زاداندیشی در این دانشگاه اظهار داشت: کرسی‌های آزاداندیشی از جمله اقدامات مهم این دانشگاه بوده و برای انجام هر چه بهتر این جلسات آیین‌نامه و دستورالعمل‌های مشخصی تدوین شده تا این بحث‌ها با شکل مناسب‌تری در آینده انجام شود.

وی یادآور شد: برای هر چه بهتر برگزار شدن کرسی‌های آزاداندیشی در جمع استادان به معنای واقعی جلسات مختلفی با حضور اعضای هیأت علمی و استادان دانشگاه علم و صنعت برگزار و تبادل نظرهای خوبی صورت گرفت.

وی عنوان کرد: دانشگاه علم و صنعت در برنامه های راهبردی خودش برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی را یکی از اولویت‌های اصلی کار خود دانسته و ما اعتقاد داریم که هنوز به طور جدی به این موضوع توجه لازم نشده و جلسات به طور کامل برگزار نشده است.

شریعتی تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در طول ترم تحصیلی گذشته امیدوارم در بخش‌های دانشجویی و استادان کرسی‌های آزاد اندیشی با نظم و نسق بیشتری برگزار شود.

معاون فرهنگی پژوهشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه کرسی‌های آ‌زاد اندیشی مورد استقبال زیاد دانشجویان این دانشگاه قرار گرفته است ، تصریح کرد: دانشگاه علم و صنعت در اردیبهشت ماه چندین جلسه آزاداندیشی را در مسائل مورد نیاز دانشجویان برگزار کرده و در این کرسی‌ها دغدغه‌های موجود در جامعه به وسیله دانشجویان به بحث و بررسی گذاشته شده است. 

وی گفت: در دانشگاه علم و صنعت برای برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی دبیرخانه‌ای تشکیل شده تا فرمایشات مقام معظم رهبری با نظم و شتاب بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار