دست نشان: تجربه نفت بر جوانی تیم ما غلبه کرد/ پخش خرما براى دست نشان دردسر ساز شد

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت: قرار نیست صنعت نفت در تمام بازی های خود به پیروزی برسد و طبیعی بود که مغلوب تجربه نفت تهران شویم.

دست نشان: تجربه نفت بر جوانی تیمم غلبه کرد به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نادر دست‌نشان پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: به علی دایی و تیم خوبش تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم ما اسیر  بازی تیم نفت شدیم. خط دفاع ما در زدن ضربات سر موفق نبود. مطهری و قاضی مهاجمان تیم حریف روی دفاع ما برتری داشتند و 2 گل زدند. 

وی ادامه داد: بازیکنانم زحمت خودشان را کشیدند اما نتوانستیم در اندازه خودمان فوتبال بازی بازی کنیم. در واقع تجربه نفت تهران بر جوانی تیم ما غلبه کرد.

وی در مورد رقم خوردن نخستین شکست صنعت نفت در لیگ شانزدهم، گفت: حسین بغلانی مدافع صنعت نفت از ناحیه مچ پا مصدوم شده و سرما هم خورده بود. این مسئله روی مدافعان دیگر ما یعنی فرشاد فرجی و علی عبدالله‌زاده هم تأثیر گذاشت. آنها نتوانستند خوب کار کنند و در نهایت بازی را به حریف واگذار کردیم.

وی افزود: پیش‌بینی می‌کردیم که وقفه اولیه لیگ برای ما مشکلاتی ایجاد کند. البته تعطیلات بعدی لیگ ممکن است باعث رسیدن صنعت نفت به وضعیت ایده آل شود. چهار مهره اصلی ما امروز تحت فشار بودند و در جنگ‌های تن به تن کم می‌‌آوردند. باید این مشکل را حل کنیم. 

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: قرار نیست همیشه ما برنده باشیم. باخت هم اتفاق می‌افتد. البته ما به دنبال باخت در این بازی نبودیم اما در درگیری‌های هوایی کم آوردیم و اولین شکست به ما تحمیل شد. باید حواسمان باشد که در بازی‌های بعدی چطور بازی کنیم. وقفه لیگ تیم ما را از شرایط مناسب خارج کرد، ‌امروز خط دفاعی ما روز بدی را پشت‌سر گذاشت اما در فاز تهاجمی خوب بودیم.اگر امروز آرامش داشتیم بازی را مساوی می کردیم اما حساسیت بازی مانع این کار شد.

*پخش خرما براى دست نشان دردسر ساز شد

دست نشان گفت:به مناسبت روز خبرنگار  در روز بازى با استقلال تهران خرما در ميان خبرنگاران پخش كردم ،اما عليرضا منصوريان سرمربى استقلال  فرداى بازى اعلام كرد كه تيم صنعت نفت آبادان جادو كرده و از اين طريق توانسته بازى را ببرد. 

وى در ادامه عنوان كرد: من از خبرنگاران عذرخواهى مى كنم اما ديگر خرما به خبرنگاران نمى دهم تا سوءبرداشتى صورت نگيرد. 

سرمربى تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در پايان خاطر نشان كرد: ما بازى امروز مقابل تيم نفت تهران را باختيم اما كسى را مقصر باخت خود اعلام نكرديم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار