حضور سرمربی خارجی در تیم ملی آکروژیم

رییس کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک از حضور مربی خارجی در تیم ملی آکروژیم در دو هفته آینده خبر داد.

حضور سرمربی خارجی در تیم ملی آکروژیمبه گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان امروز اولین مرحله لیگ آکروژیم در شیراز برگزار شد. در این دوره از مسابقات 15 تیم دربخش دو نفره و 12 تیم در گروه چهار نفره زیر 15سال و 5 تیم دونفره و 3 تیم چهار نفره بالای 15 سال از استان های مختلف شرکت کردند. 

رحمان گلزار رییس کمیته آکروژیم فدراسیون ژیمناستیک در حاشیه این رقابت ها درباره وضعیت تیم ملی آکروژیم گفت: تا کنون تیم ملی آکروژیم سرمربی نداشته است. تا یکی دو هفته دیگر یک مربی خارجی به تیم اضافه می شود، ضمن این که اعضای کادر فنی و کمیته آکروژیم نیز معرفی خواهند شد.

گلزار ادامه داد تا کنون نتوانسته ایم تیمی را برای حضور در میادین بین المللی اعزام کنیم. دلیل این امر رعایت نکردن رده های سنی و یا همان H گروپ هاست. به طور مثال ورزشکاران با سن بالای 25 سال  برنامه هایی را اجرا می کنند که این برنامه ها  در رده سنی آنان با قوانین بین المللی مغایرت دارد. برای رفع این مشکل به تمامی استان ها برنامه ای را ارائه دادیم که هیئت ها ملزم به اجرای آن هستند. 


وی درباره مسابقات لیگ آکروژیم تصریح کرد تمهیداتی را فراهم کرده ایم که مسابقات لیگ بر اساس قوانین  رده های سنی برگزار شود که آکروبات کار ها بتوانند در رویدادهای بین المللی نیز حضور یابند. هم چنین برای اولین باری است که تعداد تیم های زیر 15 سال به این اندازه افزایش یافته است.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار