حقانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

ذره بین تعزیرات به ایستگاه مولوی رسید/ اجرای طرح برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی از سه شنبه

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: 23 شهریور ماه طرح برخورد با فروشندگان مواد دخانی با محوریت سیگار با اختصاص 4 اکیپ در خیابان مولوی اجرا می شود.

ذره بین تعزیرات به ایستگاه مولوی رسید/ طرح برخورد با عرضه کنندگان مواد دخانی سه شنبه اجرایی می شودعلی اکبر حقانی مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: به منظور هماهنگی بیشتر برای اجرای طرح برخورد با عرضه کنندگان و فروشندگان مواد دخانی جلسه ای با حضور مدیر کل تعزیرات استان تهران ، سازمان صنعت معدن و تجارت، اتحادیه، اتاق اصناف و ... عصر روز گذشته برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد طرح از روز سه شنبه 23 شهریور اجرا شود و در روز نخست 4 اکیپ به خیابان حاج ابوالفتح مولوی اعزام شوند، هدف از اینکه قبل از اجرای طرح  اطلاع رسانی های لازم شده پیشگیرانه بودن طرح است.

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران بیان کرد:  اجرای طرح با مصوبه کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران بوده است.

حقانی گفت: در این طرح در قالب گشت سیار، بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت، اتاق اصناف، ماموران مبارزه با قاچاق کالا، تعزیرات را همراهی می کنند.

مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان تهران در پایان بیان کرد: برابر اسناد، 20 برند سیگار وجود دارد که این سیگارها قاچاق است و بایستی نسبت به جمع آوری آن ها اقدام شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار