پارالمپیک ریو 2016؛

سامان رضی به چهارمی وزنه‌برداری بسنده کرد + تصاویر

نماینده دسته 97 کیلوگرم وزنه‌برداری کشورمان در بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در ادامه مسابقات ششمین روز از بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو و در رقابت‌های وزنه‌برداری، سامان رضی در دسته 97 کیلوگرم با 10 وزنه‌بردار دیگر به رقابت پرداخت که با ثبت وزنه 221 کیلوگرمی به عنوانی بهتر از چهارمی نرسید.

سامان رضی به چهارمی وزنه‌برداری بسنده کرد

رضی در نخستین حرکت موفق به مهار وزنه 221 کیلوگرمی شد، اما در حرکت دوم در مهار وزنه 226 کیلوگرمی ناکام ماند تا از کورس مدعیان جا بماند. رضی برای سومین و آخرین حرکتش وزنه 229 کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار این وزنه هم نشد تا دستش از کسب مدال کوتاه بماند.

سامان رضی به چهارمی وزنه‌برداری بسنده کرد

سامان رضی به چهارمی وزنه‌برداری بسنده کرد

سامان رضی به چهارمی وزنه‌برداری بسنده کرد

محمد الدیب از مصر در این دسته با 237 کیلوگرم ضمن شکستن رکورد پارالمپیک مدال طلا را بر گردن آویخت. وزنه‌بردار مصری برای حرکت چهارم خود وزنه 244 کیلوگرمی را برای شکستن رکورد جهان انتخاب کرد که در مهار آن ناموفق بود.

دانگ ژی از چین با 233 کیلوگرم و کاستیلو از مکزیک با 229 کیلوگرم به ترتیب مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.

وزنه‌برداری کشورمان با شش وزنه‌بردار در این مسابقات شرکت کرده است که پیش از این حمزه محمدی در 65 کیلو چهارم شده بود و مجید فرزین در دسته 80 کیلوگرم به مدال طلا دست یافته بود. سید حامد صلحی‌پور نیز صبح امروز در دسته 88 کیلوگرم اوت کرده بود.

فردا و در آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری علی صادق‌زاده از ساعت 10 صبح به وقت محلی در دسته 107 کیلوگرم به میدان خواهد رفت. سیامند رحمان، قوی‌ترین مرد پارالمپیکی جهان نیز از ساعت 16 به وقت محلی در دسته فوق سنگین به مصاف حریفانش می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار