سمنان؛

تمرینات نماینده والیبال دامغان از شنبه آغاز می شود

داوود مقبلی سرمربی تیم دسته یکی والیبال دامغان گفت:تمرینات این تیم از شنبه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،داوود مقبلی بازیکن اسبق تیم ملی والیبال و سرمربی حال حاضر نماینده دامغان در رقابت های لیگ دسته اول کشور، در مصاحبه اختصاصی با ما با اشاره به شایعات مطرح شده درباره رفتن متین از دامغان گفت:والیبال دامغان امسال نیز در لیگ دسته اول تیمداری می کند اما با نام متین شرکت نمی کند بلکه با نام نیروگاه برق دامغان در رقابت های لیگ دسته اول والیبال کشور حاضر می شود.
سرمربی نماینده دامغان در لیگ دسته اول والیبال کشور با اشاره به شروع تمرینات این تیم از روز شنبه ادامه داد:تمرینات نماینده دامغان با حضور بازیکنانی از فصل گذشته و بازیکنان جدیدی که باشگاه با توجه به شرایط مالی خود قصد جذب آن ها را دارد از شنبه پیگیری می شود.
وی با اشاره به اینکه تمام تلاش مسئولان والیبال دامغان مبنی بر استفاده کردن از بازیکنان هم استانی در این تیم است افزود:برای فصل جدید لیگ دسته اول 3-4 بازیکن خوب هم استانی شاغل در لیگ های والیبال مدنظر داریم که در صورت توافق با آن ها این بازیکنان هم استانی به تیم نیروگاه برق دامغان می پیوندند.
مقبلی افزود:آینده والیبال استان با توجه به راه اندازی بحث استعدادیابی والیبال در استان آینده خوبی است و قطعا در چند سال آینده شاهد رشد چشمگیر این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.
وی در پایان تصریح کرد:هم اکنون در شهرستان دامغان قریب به 500 بازیکن در حال فعالیت در این رشته ورزشی هستند و والیبال استان برنامه ریزی های خوبی را جهت استفاده از این بازیکنان با توجه به حضور تیم دسته یکی در این شهرستان کرده است و احتمالا چندین بازیکن آینده دار نوجوان استان نیز در کنار این تیم دسته یکی به تمرینات درکنار بزرگسالان می پردازند.
تیم والیبال دسته یکی دامغان سال گذشته با نام متین در رقابت های لیگ دسته یک کشور شرکت کرد و عملکرد نسبتا خوبی را با صعود به پلی آف رقابت ها در اولین حضور خود در لیگ دسته یک کشور به نمایش گذاشت.
گزارش :محمدرضا زرگر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.