کرمانشاه؛

کرمانشاه میزبان 100هزار زائر راهیان نور

از ابتدای سال جاری تا کنون 13 هزار نفر از استان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مسئول سازمان اردویی و راهیان نور استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون 13 هزار نفر از اقشار عمومی استان در قالب کاروان های راهیان نور از مناطق عملیاتی غرب بازدید کرده اند.

سرهنگ علی یوسفی راد گفت: این کاروانها به مدت 1 روز از مناطق عملیاتی مرصاد، پاوه، سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید کرده اند.این اعزامها بطور روزانه تا پایان سال ادامه دارد و از نیمه مهرماه به بعد اردوهای راهیان نور دانش آموزی آغاز خواهد شد.

یوسفی راد از بازدید کاروان های راهیان نور دیگر استانها از مناطق عملیاتی غرب خبر داد و گفت : استان کرمانشاه در تابستان امسال امسال میزبان بیش از 100 هزار زائر راهیان نور از دیگر استانهای کشور بوده است.

وی در ادامه گفت: در برهه حساس کنونی اعزام به مناطق جنگی یکی از مهمترین راهبردهای مقابله با جنگ نرم دشمنان، ترویج فرهنگ شهادت طلبی و دفاع مقدس و لمس کردن آثار معنوی جبهه های نبرد حق علیه باطل از نزدیک است.

یوسفی راد ادامه داد : کم نیستند جوانان و نوجوانانی که به واسطه این سفر معنوی از نظر دینی و سیاسی دچار تغییرات بنیادی گشته و این تحولات خود را مدیون عنایت شهدا هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.