کرمانشاه؛

دستگيری متهم تحت تعقيب پس از 15 سال

متهمی پس از 15 سال به جرم حمل مواد مخدر دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از پايگاه خبری پليس، فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از دستگيری متهمی که 15 سال به جرم حمل مواد مخدر تحت تعقيب قضائي و انتظامي قرار داشت، خبر داد.

 سرهنگ "بهروز سرتيپ نيا" گفت: با اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي تفرجگاه ها، شناسايي و برخورد با مزاحمان و مجرمان به اجرا در آمد.

وي در ادامه با بيان اين که طرح ارتقاي امنيت اجتماعي با حضور عوامل انتظامي به مرحله اجرا گذاشته شد، افزود: در اين طرح 21 دستگاه خودروي سواري مزاحم، 41 دستگاه موتورسيکلت مزاحم، 19 دستگاه موتورسيکلت فاقد مدارک، 14 دستگاه خودروي متخلف توقيف و 10 نفر از مزاحمان خياباني نيز دستگير شدند.

سرهنگ سرتيپ نيا تصريح کرد: در اجراي اين طرح يک دستگاه خودروي سواري پژو سرقتي توسط گشت کلانتري 11 کشف شد.

وي ادامه داد: در اجراي اين طرح همچنين پنج نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگير و مقاديري مواد مخدر از نوع ترياک، شيره ترياک و شيشه و تعداد دو دستگاه ترازوي ديجيتال توزين مواد مخدر کشف و ضبط شد.

اين مقام انتظامي افزود: در اين طرح متهمي که 15 سال تحت تعقيب مراجع قضائي و انتظامي بود نيز شب گذشته توسط پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دستگير شد.

سرهنگ سرتيپ نيا ادامه داد: از اولويت هاي پليس ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، جمع آوري معتادان پر خطر، برخورد با سارقان و اراذل و اوباش و مزاحمان خياباني در جهت آسايش روحي و رواني مردم بوده که به طور جد در دستور کار پليس قرار گرفته است.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، دستگیری ، متهم ، سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار