مصباحی‌مقدم به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

انتخاب آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان مسئول کمیته انتخابات جامعه روحانیت مبارز

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از انتخاب آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان مسئول کمیته انتخابات جامعه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از انتخاب آیت‌الله محمدعلی موحدی‌ کرمانی به عنوان مسئول کمیته انتخابات این تشکل خبر داد.

مصباحی‌مقدم اظهار داشت: در جلسه اخیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، آیت‌الله موحدی کرمانی به عنوان رئیس کمیته انتخابات جامعه انتخاب شد.

وی افزود: اعضای کمیته انتخابات، همان اعضای کمیته سیاسی جامعه روحانیت هستند که آیت‌الله موحدی کرمانی به این مجموعه اضافه شده و ریاست آن را به عهده گرفته است.

وی درباره برنامه کمیته انتخابات جامعه روحانیت برای انتخابات سال آینده گفت: آنچه در دستور کار این کمیته قرار دارد، تهیه لیستی از مجموعه گروه‌ها و احزاب اصولگراست. در مرحله بعد، از همه آن‌ها یا نمایندگان‌شان برای مشورت دعوت می‌شود که طبیعتا باید جلساتی با مجموعه بگذاریم تا کارهای انتخاباتی را پیگیری کنیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از آیت‌الله هاشمی و حسن روحانی برای حضور در جلسه اخیر شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز دعوت به عمل آمده بود، ابراز کرد: دعوت که همیشه انجام می‌شود اما دعوت ویژه‌ای از این آقایان نشده است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
احسنت و زنده باد
آخرین اخبار