سردار سلامی؛

در معرض جنگی تمام عیار از سوی دشمنان هستیم/استکبار به دنبال محو فرهنگ اسلام است/استخوان‌های دشمن را می‌شکنیم

در معرض جنگی تمام عیار از سوی دشمنان هستیم/جبهه استکبار محو فرهنگ اسلام استجانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌خواهد ارزش‌های خود را جایگزین ارزش‌های اسلامی کند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در بیست و دومین مجمع سراسری فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران که صبح امروز0شنبه 27 شهریور ماه) در تهران آغاز شد، اظهار داشت: دشمنان در نفوذ خود تلاش می‌کنند عقلانیت معنوی و انقلابی را به عقلانیت محاسباتی و مادی تبدیل کنند تا جریان سازش در کشورمان برقرار شود.

وی افزود: در بعد فرهنگی، آن‌ها در پی محو فرهنگ اسلام تحت عنوان جهانی‌شدن هستند و می‌خواهند ارزش‌های خود را جایگزین ارزش‌های اسلامی کنند. جنگ حق و باطل چه به صورت مستقیم و چه به صورت نیابتی ادامه دارد و دشمنان در پی راهبرد نفوذ هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به جریان‌سازی دشمنان انقلاب گفت: دشمنان تلاش می‌کنند هویت اسلامی جوانان را با هویت غربی مبتنی بر هرج و مرج و پریشانی تغییر دهند و این یک جنگ واقعی است؛ جنگی دارای برنامه، راهبرد و فرماندهی است.

سلامی تأکید کرد: آن‌ها به دنبال تغییر سبک زندگی، تغییر روحیه جهادی اسلامی و انقلابی ما هستند و این رویکرد ما را مجبور به پیروزی می‌کند و ما مجبوریم که استخوان‌های دشمنان را بشکنیم.

جانشین فرمانده کل سپاه، با اشاره به پیروزی‌های جهان اسلام در دنیای امروز، گفت: حقیقت بزرگی در عالم ظهور کرده و آن، حاکمیت اسلام است و اکنون اسلام به عنوان قدرت بزرگی ظهور کرده است که یکی از اضلاع اصلی هندسه قدرت در جهان به شمار می‌رود.

وی تأکید کرد: دشمن در حال عقب‌نشینی در جهان اسلام است چراکه منطق آنان شکست خورده و اسلام بر پایه کرامت انسانی، صفحات تاریک روح و جان بشر را روشن کرده است.

سلامی افزود: اسلام پرچمدار بیداری انسانی در سراسر جهان است که تمرکز و توان دشمن را به هم ریخته است.

وی گفت: انقلاب اسلامی اکنون به واقعیت انکار ناپذیر تبدیل شده و استکبار دریافته است که پیام انقلاب فراگیر شده و جغرافیا نمی‌شناسد.

جانشین فرمانده کل سپاه افزود: استکبار آرزوهای خویش را بر باد رفته می‌بیند و در این روند شکست خورده، واکنش استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جنگ بوده است؛ جنگی وسیع و منحصر به فرد.

سلامی گفت: ما در معرض یک نبرد بزرگ قرار گرفته‌ایم، با آن رشد یافتیم و در مسیر آن بوده‌ایم این جنگ همه‌جانبه است و استکبار با همه وجود تلاش داشته تا به ما ضربه بزند اما موفق نبوده و ما به تجربیات بزرگی دست یافته‌ایم.

وی افزود: این جنگ تمام عیار است، دشمن تلاش دارد با جنگ خود به تضعیف ملت‌ها، دولت‌ها و کشورها بر جهان اسلام سلطه پیدا کند و با ورود به قلب اسلام سلطه خود را بر آن تحکیم کند و بر آن حاکم شود.

جانشین فرمانده کل سپاه با تبیین فرمایش‌های مقام معظم رهبری درباره مفهوم جهاد اکبر گفت: ما در بیست و دومین اجلاس فرماندهان و مسئولان سپاه تلاش داریم به مفاهیم و ریشه‌های عمیق جهاد کبیر بر اساس توصیه‌های رهبر انقلاب بپردازیم که این مسئله به نوعی بازخوانی انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
به یاری خدا بر تمامی مشکلات غلبه خواهیم کرد و پوزه تمامی دشمنان ایران به خاک مالیده می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
انشاءالله استخوانهای همه دشمنان را به یاری خداوند خورد میکنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
الله اکبر .
آخرین اخبار