تایید جدایی نوراللهی از پرسپولیس +عکس

مدیربرنامه های احمد نورالهی جدایی این بازیکن در نیم فصل از پرسپولیس را تایید کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، احمدنوراللهی یکی از پدیده های پرسپولیس در سال های اخیر بوده که البته فرصت زیادی برای خودنمایی نداشته است. تیم برانکو با یک هافبک دفاعی بازی می کند و گزینه اول نیز کمال کامیابی نیا است و نورالهی مجبور به تحمل نیمکت نشینی است.

او تاکنون در چندمقطع بحث جدایی اش را مطرح کرده و هر بار به او اعلام شده که به وجودش نیاز است ولی تداوم نیمکت نشینی ها این بازیکن را عصبانی کرده است.همانطور که دیشب نوشتیم، این بازیکن دنبال جدایی از پرسپولیس در نیم فصل است.

حالا مدیربرنامه های احمد هم این موضوع را در پاسخ به یکی از فالوورهایش در اینستاگرام تائید کرده تا مشخص شود نوراللهی ترجیح داده برای اینکه بازی کند و از نیمکت نشینی در پرسپولیس رها شود، قصد دارد به عنوان سرباز فوتبال خود را در تیمی نظامی ادامه دهد.

تایید جدایی نوراللهی از پرسپولیس +عکس

به این ترتیب با وجود اینکه برانکو مخالف جدایی این بازیکن است، اما اگر نیمکت نشینی اش ادامه داشته باشد، احتمال جدایی اش زیاد است و محتمل ترین تیم برای حضور او نیز تراکتورسازی تبریز است تا سربازی اش را بگذارند.در صورت جدایی نورالهی، وی دومین ستاره نیمکت نشین پس از ساسان انصاری خواهد بود که پرسپولیس را ترک می کند.

منبع: 11 نیوز

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار