مدیرکل آموزش و پرورش یزدگفت: نماز اول وقت در مدارس برپا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیزد؛مدیر کل آموزش و پرورش یزد، برپایی نماز اول وقت در مدارس را خواستار شد و گفت: اهمیت برگزاری نمازجماعت در مدارس و بین دانش آموزان برکسی پوشیده نیست.

 احمد شیرزادافزود: باید سعی شود با همکاری و پیگیری مربیان امور تربیتی و با همکاری و مشارکت تمام عوامل تعلیم و تربیت نمازجماعت اول وقت بنحو شایسته برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد تصریح کرد: اگر در آموزشگاهی نماز بنحو شایسته برگزار شود خیلی از مسائل ومشکلات و آسیب ها حل می شود.

شیرزاد گفت: درسال های گذشته شاهد تلاش همکاران فرهنگی و مربیان در امر برگزار نمازجماعت در مدارس بوده ایم و امسال بنحو شایسته تر اقامه خواهد شد .

وی افزود: حضور فعال معلمان و کادر مدارس و مسئولان درکنار دانش آموزان در صف نمازجماعت مدارس موجب ترغیب آنها حضور فعال تر در این فریضه معنوی خواهد شد.

این مسئول همچنین به اهمیت حاکم بودن مسائل اخلاقی به جای مسائل آمرانه و اجباری در مدارس و در بین دانش آموزان به عنوان یک ضرورت تاکید کرد.

شیرزاد به اهمیت پروژه مهر و بازگشایی باشکوه مدارس دراستان اشاره و بر آمادگی کامل برای این امر مهم در سطح استان یزد تاکید کرد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار