توزیع 550 هزار جلد کتاب درسی برای دانش‌آموزان استثنایی/ فعالیت 22 هزار معلم در مدارس ویژه

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی کشور از توزیع 550 هزار جلد کتاب درسی برای گروه‌های تحت پوشش سازمان استثنایی خبر داد.

محسن غفوریان معاون برنامه‌ریزی آموزشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان با نیاز ویژه همانند سایر دانش‌آموزان خبر داد و گفت:‌ این دانش‌آموزان از سوم مهر ماه در کلیه مراکز آموزشی و توانبخشی سراسر کشور فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 

وی اظهار داشت: امسال برای تمامی گروه‌های تحت پوشش سازمان استثنایی شامل کم‌توان ذهنی، نابینا و نیمه‌بینا بالغ بر 550 هزار جلد کتاب در سراسر کشور توزیع شده تا دانش آموزان بدون هیچگونه کمبودی در کلاس‌های درس حاضر شوند. 

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی آموزش و پرورش استثنایی کشور عنوان کرد: ساماندهی وضعیت مدارس برای آغاز سال تحصیلی با توجه به گزارشاتی که از سراسر کشور اعلام شده طبق هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش رفته است. 

غفوریان در خصوص پوشش سازمان استثنایی برای دانش آموزان گفت:‌ این سازمان در مجموع 125 هزار دانش آموز در مدارس خاص و تلفیقی را تحت پوشش قرار داده است.

وی از حضور 22 هزار معلم و مربی برای فعالیت در مدارس استثنایی سراسر کشور خبر داد و بیان کرد: امیدواریم طبق برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده امسال شاهد پیشرفت‌های بیشتری در آموزش و پرورش دانش آموزان با نیازهای ویژه باشیم. 

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار