ابراز نگرانی نماینده سیاهپوست کنگره از افزایش شمار قربانیان خشونت و نژادپرستی در آمریکا

نماینده سیاهپوست کنگره آمریکا افزایش شمار قربانیان نژادپرستی پلیس این کشور را نگران‌کننده دانست.

ابراز نگرانی نماینده سیاهپوست کنگره از افزایش شمار قربانیان خشونت و نژادپرستی در آمریکا
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "اِلما آدامز،" نماینده سیاهپوست کنگره آمریکا در گفتگو با سی ان ان با اشاره به شمار روز افزون سیاهپوستانی که بدست پلیس قاتل و نژادپرست این کشور کشته می شوند، تاکید کرد چنین قتل هایی جای نگرانی دارد. 

اِلما آدامز به کشته شدن مردی غیر مسلح به دست پلیس در شارلوت، ایالت کارولینای شمالی اشاره کرد و افزود: « همانگونه که فرماندار گفت نه تنها باید در کنار یکدیگر و با هم به این حادثه واکنش نشان بدهیم بلکه بایستی به پلیس اعتماد کنیم.» 

تام فوئنتس از تحلیلگران ارشد پلیس آمریکا با اشاره به اینکه هنوز چند و چون حادثه مشخص نیست، تاکید کرد باید منتظر بمانیم ببینیم علت اصلی تیراندازی پلیس به این سیاهپوست چه بوده است. 

دیمیتری رابرتز ، یکی از اعضای پیشین پلیس آمریکا که هم اکنون ریاست شرکت مشاوره ای را بر عهده دارد در واکنش به حادثه شارلوت گفت: « باید اختلاف فرهنگی بین پلیس و جامعه سیاهپوستان یکبار و برای همیشه حل و فصل شود. پلیس با سیاهپوستان اختلاف فرهنگی عمیقی دارد.»

وی ابزار مورد نیاز برای بر طرف کردن این اختلاف را آموزش فرهنگی و آموزش احساسات دانست و افزود: «فرهنگ هیچ رنگ و نژادی نمی شناسد فردی که در شارلوت مرتکب این جرم شده می توانست سیاهپوست و یا سفیدپوست باشد. لذا اختلاف فرهنگی در افزایش موارد این چنینی دخالت دارد در عین حالی که باید جانبداری از پلیس را نادیده بگیریم.»

این افسر پیشین پلیس تاکید کرد باید به افسران پلیس آموزش داده شود چگونه با سیاهپوستان رفتار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار