اصفهان؛

برگزاری همایش اسب سواران غرب استان اصفهان در تیران و کرون

نخستین همایش اسب سواران غرب استان اصفهان در مجموعه ورزشی تختی شهر تیران برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون بیان کرد: این همایش به میزبانی هیات سوارکاری و اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون برگزار شد و سوارکاران شهرستان های غرب استان اصفهان در آن حضور داشتند.
مجید خلیلی با بیان اینکه برگزاری این همایش، مقدمه ای برای توسعه فعالیت های سوارکاری در این شهرستان و برگزاری همایش های بزرگ ورزشی در تیران و کرون است، افزود: در این همایش، سوارکاران هنرهای نمایشی سوارکاری را برای مردم اجرا کردند.
وی با اشاره به ظرفیت های سوارکاری در تیران و کرون تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت های زیادی در زمینه سوارکاری برخواردار است.
رئیس اداره ورزش و جوانان تیران و کرون افزود: ظرفیت های سوارکاری شهرستان می تواند در خدمت گردشگری قرار گیرد و همکاری هیات سوارکاری با اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری تیران و کرون می تواند به جذب گردشگر در این شهرستان کمک کند.
وی با اشاره به وجود منطقه گردشگری قمیشلو در شهرستان تیران و کرون گفت: باتوجه به اینکه تردد خودرو در پارک ملی قمیشلو ممنوع و به محیط زیست این منطقه آسیب می زند، از ظرفیت هیات سوارکاری شهرستان می توان برای بازدید گردشگران در این منطقه استفاده کرد.
خلیلی اضافه کرد: با همکاری ادارات محیط زیست و میراث فرهنگی شهرستان می توان تورهای گردشگری را بصورت اسب سواری و کالسکه سواری در منطقه حفاظت شده قمیشلو راه اندازی کرد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.