پیشروی ارتش سوریه در حما و دیرالزور/ هلاکت تروریست‌ها در حملات نیروهای سوری در ادلب

در حملات نیروی هوایی ارتش سوریه در حما، دیرالزور و ادلب، شماری تروریست به هلاکت رسیدند و تجهیزات نظامی آن‌ها منهدم شد.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا،) نیروی هوایی ارتش سوریه در حملات هوایی خود در روستاهای شمالی حما، مراکز تجمع تروریست‌های جیش‌الفتح را هدف قرار دادند.

به گفته یک منبع نظامی سوری، جنگنده‌های ارتش سوریه 4 تانک، 3 خودروی مسلح را منهدم کردند و تعداد بسیاری از عناصر این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند.

 حملات نیروی هوایی ارتش سوریه در روستاهای معردس، طیبه‌الامام و زورالطیبه در 18 کیلومتری شمال شهر حماه صورت گرفته است.

نیروی هوایی ارتش سوریه  در حملات روز گذشته (جمعه) در روستاهای شمال و شمال غرب شهر حما نیز، تسلیحات و خودروهای تروریست‌های جیش‌الفتح را منهدم و شماری از عناصر آن را به هلاکت رساندند.

عناصر گروه‌های تروریستی متعددی که وابسته جیش‌الفتح هستند در روستاهای حما و ادلب حضور دارند و اهالی این مناطق را مورد حمله قرار می‌دهند.

 جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش در حملات خود به مراکز تجمع تروریست‌ها در دیرالزور توانستند 12 تانک و خودروی زرهی متعلق به عناصر تروریستی را منهدم کنند.

در حملات نیروی هوایی ارتش سوریه در حلطه در شرق شهر دیرالزور و در مریعیه و منطقه جبل ثرده در جنوب شرق دیرالزور، 7 خودروی مسلح، 3 تانک و 2 خودروی زرهی متعلق به تروریست‌های را منهدم کردند و ده‌ها تروریست را به هلاکت رسیدند.

از سوی دیگر، نیروی هوایی ارتش سوریه در حمله به مرکز تروریست‌های گروه فرسان‌الحق در منطقه روستایی کفر نبل در ادلب، 22 نفر از عناصر این گروه تروریستی را به هلاکت رساندند.

با آغاز حمله زمینی گسترده ارتش سوریه به حلب در عصر روز پنجشنبه گذشته، این نیروها پیشروی‌هایی در"حندرات"  اردوگاه فلسطینی‌ها در شمال این شهر کسب کرده‌اند.

همچنین نیروهای سوری، مراکز تروریست‌ها در محله‌های شیخ سعید،سکری، عامریه، کلاسه و بستان قصر در شهر قدیمی حلب را به شدت مورد گلوله‌باران قرار دادند. 

به گزارش یک منبع نظامی سوری، عملیات زمینی ارتش سوریه همزمان با حملات هوایی و در مناطق تحت سیطره معارضان در حلب، تا نابودی این عناصرتروریستی ادامه خواهد یافت.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار