زاهدان؛

32هزار دانش آموز تحت پوش کمیته امداد سیستان وبلوچستان

32 هزار دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.،مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: امسال 32 هزار دانش آموز زیر پوشش این نهاد در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش، بزرگسالان، آموزش از راه دور، غیرانتفاعی و پیش دبستانی همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کاظم مودی گفت: رسالت اصلی کمیته امداد، توان بخشی جامعه هدف در راستای توسعه کامل استعدادهای نهفته و آشکار و نیز شناخت توانمندی های خلاق است و از این ظرفیت ها برای توانمندی خود آنان استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: امروزه اقدامات معیشتی و اقتصادی، بسترسازی خوبی انجام می دهد اما تولید علم نمی کند بنابراین داشتن برنامه هدفمند تبدیل ایده به تولید، گام بلند تحقق اقتصاد مقاومتی و حرکت در مسیر آموزه های اسلامی است که باید در این راستا با شتاب بیشتری قدم برداریم.

وی ادامه داد: باید زمینه ای در سیستان و بلوچستان فراهم شود که علم به راحتی به الگو و طرح تبدیل شده و وارد بازار کار شود که در این صورت حرکتی اسلامی شکل می گیرد.

وی بیان کرد: هم اکنون حدود 32 هزار دانش آموز زیر پوشش، از خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد استفاده می کنند و افزون بر 6 میلیارد و 608 میلیون ریال در این بخش هزینه شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان زیر پوشش این نهاد در مقاطع مختلف تحصیلی ابتدایی، متوسطه، فنی و حرفه ای، کار و دانش، بزرگسالان، آموزش از راه دور، غیرانتفاعی و پیش دبستانی همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار