هفته دفاع مقدس از نگاه هنرمندان/آینده سازان فوتبال در اینستاگرام جواد نکونام/مداح اهل بیت از روز مباهله گفت

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.


نعیمه نظام دوست بازیگر فعال در اینستاگرام خود به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشت:
"هفته دفاع مقدس مبارک باد .  کجایند مردان بی ادعا"
فیلم اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی با صدای استاد همای



صفحه اینستاگرام فیفا با انتشار پستی تولد این بازیکن فوتبال پرتغال را تبریک گفت.این صفحه نوشت:
" ریکاردو کوارشما" 33 ساله شد .وی بازیکن کلیدی تیم پرتغال است که هم اکنون در تیم " بشیکتاش" ترکیه فعالیت می کند. 


گفتنی است؛ این بازیکن  دریورو 2016در مرحله یک هشتم نهایی چهارمین گل ملی خودرادردقیقه117وارددروازه کرواسی کرد تاپرتغال به جمع 8تیم برتر جام بپیوندد، وی سرانجام توانست در این تورنمنت معتبر به همراه تیم ملی پرتغال قهرمان یورو 2016 در کشور فرانسه شود.




امید حاجیلی خواننده موسیقی پاپ در اینستاگرام خود به مناسبت تولدش نوشت: 
"به قدرى حجم پيام هاى تبريك تو دايركت و مسيج ها و تلگرام از طرف دوستان و همه عزيزان بالاست كه واقعاً يك ماه شايد طول بكشه جواب همه محبت ها رو بدم ..... اگه نميرسم جواب بدم ، از بى توجهى نيست .... از اين همه لطف و محبت واقعاً ممنونم "



پرستو صالحی در اینستاگرام خود نوشت: 
"سلام رفقا امروز من مهمان سريال عروسكي "ماماهوت" كه ويژه بزرگسال، هست هستم كاري كه بانو رزيتا غفاري عزيزم و همسرشون آقاي عباس صالحي براي ساختش زحمت بسيار كشيدند خسته نباشيد عزيزان  ١٩:٤٥ در ماماهوت"




جواد نکونام پیشکسوت فوتبال در اینستاگرام خود نوشت: 
"تبريك به آينده سازانِ فوتبال ايران. مردم ايران به شما افتخار ميكنند
صعود به جام جهانى مباركتان باد"


اینستاگردی

محمد رضا طاهری مداح اهل بیت به مناسبت "روز مباهله " در اینستاگرامش نوشت:
سلام ، روز مباهله و نازل شدن ايه تطهير بر شما عزيزان مبارك باد
"مباهله پیامبر با مسیحیان نجران، در روز بیست وچهارم ذی الحجّه سال دهم هجری اتفاق افتاد. پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم طی نامه ای ساکنان مسیحی نجران را به آیین اسلام دعوت کرد. مردم نجران که حاضر به پذیرفتن اسلام نبودند نمایندگان خود را به مدینه فرستادند و پیامبر آنان را به امر خدا به مباهله دعوت کرد. وقتی هیئت نمایندگان نجران، وارستگی پیامبر را مشاهده کردند، از مباهله خودداری کردند. ایشان خواستند تا پیامبر اجازه دهد تحت حکومت اسلامی در آیین خود باقی بمانند.

در روایات اسلامی آمده است که چون موضوع مباهله مطرح شد، نمایندگان مسیحی نجران از پیامبر مهلت خواستند تا در این کار بیندیشند و با بزرگان خود به شور بپردازند. نتیجه مشاوره آنان که از ملاحظه ای روان شناسانه سرچشمه می گرفت این بود که به افراد خود دستور دادند اگر مشاهده کردید محمد با سر و صدا و جمعیت و جار و جنجال به مباهله آمد با او مباهله کنید و نترسید؛ زیرا در آن صورت حقیقتی در کار او نیست که متوسل به جاروجنجال شده است و اگر با نفرات بسیار محدودی از نزدیکان و فرزندان خردسالش به میعادگاه آمد، بدانید که او پیامبر خداست و از مباهله با او بپرهیزید که خطرناک است.
طبق توافق قبلی، پیامبر صلی الله علیه و آله وسلم و نمایندگان نجران برای مباهله به محل قرار رفتند. ناگاه نمایندگان نجران دیدند که پیامبر فرزندش حسین علیه السلام را در آغوش دارد، دست حسن علیه السلام را در دست گرفته و علی و زهرا علیهماالسلام همراه اویند و به آنها سفارش می کند هرگاه من دعا کردم شما آمین بگویید. مسیحیان، هنگامی که این صحنه را مشاهد کردند، سخت به وحشت افتادند و از این که پیامبر، عزیزترین و نزدیک ترین کسانِ خود را به میدان مباهله آورده بود، دریافتند که او نسبت به ادعای خود ایمان راسخ دارد؛ زیرا در غیر این صورت، عزیزان خود را در معرض خطر آسمانی و الهی قرار نمی داد. بنابراین از اقدام به مباهله خودداری کردند و حاضر به مصالحه شدند".



الهام حمیدی در اینستاگرام خود نوشت: 
"خوشحالم بعد بازگشت به ایران به مراسمی دعوت شدم که به همت بیمارستان نیکان و ریاست آن ، برای ایجاد خانه ترک اعتیاد تشکیل شده بود و پر از خبر و ایده ها و انرژی های خوب بود برای درمان مبتلایان به اعتیاد ، خوبتر از همه اینکه همکاران و دوستانم را دیدم و دیدار ها تازه شد ، من خواب نیستم شعار کمپین ترک اعتیاد ، در کنار آقایان نوید محمدزاده و مجید صالحی عزیز، به امید آنکه با همتی ملی و اراده ای عظیم دیگر شاهد این پدیده شوم و خانمانسوز نباشیم تا اهل هنر دیگر مجبور به ساخت اینهمه فیلم با موضوع اعتیاد و نقش آفرینی های همکارانم بعنوان معتاد نباشند"



حسین سلیمانی بازیگرفیلم سینمایی "مهر مادری"  در اینستاگرام خود نوشت:
فيلم سينمايي اروند، روايت غم انگيز ١٧٥ شهيد غواص كه با دست هاي بسته، زنده زنده خاكشون كردند.
افتخار ميكنم فيلمي رو بازي كردم كه تووو سينما مردم ايران ارتباط برقرار كردن و براي شهداشون، اشك ريختن.
اروند تنها يه رودخونه نيست.
يه كوه درده
اروند پر از خاطرات تلخ از ١٧٥ مَردِ.




ماهایا پطروسیان بازیگر سینما و تلویزیون در اینستاگرام خود نوشت: 
"همیشه در چیزی که احساسِ ادعا میکنید،در هر حیطه ای که باشد، با حریفی بزرگ که در شأن خودتان میدانید رقابت کنید، وگرنه بهتر است کلاً بازی راترک کرده و انصراف دهید، چون کشمکش با حریفِ خُرد، هر نتیجه ای که در پِی داشته باشد، شما را از خودتان ناراضی خواهد کرد، وهیچ چیز مثل نارضایتیِ از خود ،آدمی را اندوهگین نخواهد کرد"



بیژن بنفشه خواه در اینستاگرام خود نوشت: 
"منو و امیرکربلایی زاده عزیز سال چهل و نه وقتی یشمی رو خریدم "




انتهای پیام/






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.