بیادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جریان‌های سیاسی کشور بهتر است با دو کاندیدا در انتخابات 96 حضور یابند

عضو جبهه ایستادگی با بیان اینکه در شورای عالی اصولگرایان تصیمات به صورت سنتی  و باندی اتخاذ می‌شود، گفت: دستاوردهای این شورا مورد تأیید جامعه بزرگ اصولگرایی نیست.

عحسن بیادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به استراتژِی اصولگرایان برای ورود به رقابت سیاسی سال 96، اظهار داشت: بنده معتقدم که اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و همچنین مستقلين با توجه به ركود جدی در بازار سياسی بهتر است برای انتخابات سال آینده با دو کاندیدا وارد رقابت انتخاباتی شوند و از دو قطبی شدن بپرهيزند و به شور و حال انتخابات بيافزايند.

دبیرکل جمعيت آبادگران جوان پیرامون نحوه تشکیل شورای عالی اصولگرایان برای انتخابات سال آینده، تصریح کرد: بنده روش این شورا را قبول ندارم چرا که حالت تمامیت‌خواهی وجود دارد و تاکنون اين گروه‌ها نتوانسته‌اند نتايج خوبی را برای جامعه اصولگرايی داشته باشند و برای ادامه كار بر نتايج ضعيف خود اصرار دارند و حاضر به پاسخگويی و چرایی اشتباهات خود نيستند.

عضو جبهه ایستادگی تأکید کرد: شاکله شورای عالی اصولگرایان باید به صورتی باشد که همه احزاب، گروه‌ها، انجمن‌ها و جمعيت‌های ثبت شده اصولگرا در اتخاذ تصميمات حضور داشته و  در ارائه نظرات خود آزاد و مؤثر باشند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار