اصفهان؛

راه اندازی سرویس ویژه اتوبوسرانی از سه راه حکیم نظامی تا بیمارستان الزهرا(س)

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سرویس ویژه اتوبوسرانی برای بیمارستان الزهرا(س) از سه راه حکیم نظامی به صورت گردشی راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدعلی احمدی افزود: این سرویس ها در روزهای جمعه تا پارک صفه امتداد خواهد داشت و هزینه سفر برای هر نفر 2500 ریال با کارت و بدون کارت 5000 ریال است.
وی در ادامه با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاهها، شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه 100 درصد ناوگان خود را بکار گرفته است، اظهارکرد: بدین منظور کلیه مرخصی های غیرضروری حذف و تمامی عوامل گشت خطوط از ابتدای صبح تا پایان شب برای تسهیل در امر خدمت رسانی مشغول فعالیت می شوند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تاکید کرد: عوامل بهره برداری اتوبوسرانی با بیش از ۷۵۰ دستگاه اتوبوس دولتی و ۳۵۰ دستگاه اتوبوس خصوصی در 3 شیفت کاری با تمام توان و به شکل منظم خدمات خود را به شهروندان ارائه می کنند که این خدمات در سطح شهر به طول خط تقریبی ۲۰۰۰ کیلومتر است.
وی تصریح کرد: واحد فنی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان نیز کلیه اتوبوسها را به صورت جامع تنظیف، تجهیز و بهینه سازی کرده تا شهروندان طعم شیرین این خدمات رسانی را بیشتر احساس کنند.
احمدی بیان کرد: در حال حاضر این شرکت روزانه بیش از ۸۰۰ هزار نفر شهروند را جابجا می کند و این امر عظیم با پشتیبانی و همکاری و تلاش مجدانه تمامی عوامل از پرسنل، رانندگان، عوامل فنی ،بازرسان، مسئولان و مدیران محقق شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.