فلاحت پیشه در صحن علنی مجلس:

مقصر تعدد طرح‌ها در مجلس مرکز پژوهش‌هاست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس درباره تعدد طرح‌ها در مجلس کم کاری می‌کند.

مقصر تعدد طرح‌ها در مجلس مرکز پژوهش‌هاستبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد غرب طی تذکری با استناد به بند 1 ماده 22 آیین نامه داخلی مجلس گفت: ما باید بدانیم گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس امروز در قالب چه مواد آیین‌نامه‌ای در مجلس قرائت شد چرا که ادامه جلسه باید براساس شرح قوانین انجام شود.

وی افزود: زمانی که امروز از مجلس گرفته شد بالغ بر 2 ساعت بود. این در حالی است که بعضا تذکرات دو دقیقه‌ای  نمایندگان در مجلس متوقف می‌شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با  انتقاد از اینکه چرا نمایندگان باید هم گزارش مکتوب مرکز پژوهش‌‌ها را بخوانند و هم این گزارش در مدت دو ساعت در صحن قرائت شود، تأکید کرد: بنده معتقدم وقتی برخی این گزارشات را نمی‌خوانند چرا باید گزارش مکتوب به صحن ارائه شود چرا که این مسئله وقت مجلس را که با دقیقه‌ای 30 میلیون برگزار می‌شود حیف و میل می‌کنند.

فلاحت پیشه در ادامه طی تذکر دیگری با استناد به بند 5 ماده 24 درباره اظهارات رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مبنی بر اینکه طرح‌های مجلس زیاد است، گفت: بنده معتقدم مقصر این مسئله مرکز پژوهش‌ها است.

انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار