یاسوج؛

نمایش عمومی «سوته دلم مث تو» در یاسوج

مدیر واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش «سوته دلم مث تو» به مدت یک هفته در تالار هنر مجموعه تئاتر شهر یاسوج برای عموم به نمایش درخواهد آمد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان با اشاره به اینکه نمایش «سوته دلم مث تو» پس از اجرا در جشنواره تئاتر مرحله استانی به مدت یک هفته در تالار هنر مجموعه تئاتر شهر یاسوج برای عموم به نمایش درخواهد آمدگفت: این نمایش محصول حوزه هنری استان است که در جشنواره تئاتر استانی به روی صحنه رفت.

آقای آئین با بیان اینکه نویسنده این نمایش سید یونس آبسالان از چهره های شناخته شده ی تئاتر کشور است افزود: محمود خرم آزادی نیز کارگردانی این نمایش را بر عهده دارد.

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان ادامه داد: این نمایش با نگاهی به عناصر و مشخصه های فرهنگ بومی و با تکیه بر قصه‌های کهن،در قالب زبانی متناسب با درام امروزی،رویاهای زنی را که نه خیال است و نه کابوس، به عاشقانه ای تراژیک بدل می کند.

آئین در پایان گفت: تولید آثار بومی، آیینی، سنتی و متکی به فرهنگ اقوام استان و ذائقه مخاطبان در دستورکار برنامه های واحد نمایش حوزه هنری استان در سال جاری است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.