سونامی سه نیمکت لیگ برتری

فراز جانشین فرهاد/یحیی روی نیمکت گسترش

نیمکت سه تیم لیگ برتری در روزهای اخیر با تغییر و تحولات گسترده ای همراه می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، با توجه به غیبت فرهاد کاظمی در تمرینات دو روز اخیر تیم فوتبال سیاه جامگان شایعه جدایی این مربی از جمع مشهدی ها تا حدی رنگ واقعیت به خود گرفته و به احتمال فراوان خداحافظی کاظمی از سیاه جامگان تا پایان هفته نهایی می شود.

برهمین اساس گمانه زنی درباره جانشینان کاظمی در سیاه جامگان بالا گرفته و به نظر می رسد فراز کمالوند سرمربی کنونی گسترش فولاد از شانس زیادی برای نشستن بر روی نیمکت این تیم در ادامه رقابت های لیگ برتر برخوردار است.

فراز کمالوند با وجود هزینه های هنگفت تیم گسترش فولاد در لیگ شانزدهم و جذب ستاره های فوتبال ایران در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده و نتوانسته رضایت مسئولان باشگاه تبریزی را جلب کند، مسئولان باشگاه گسترش فولاد تبریز از فرصت تعطیلات لیگ برتر استفاده کرده و قبل از هفته هشتم لیگ برتر یحیی گل محمدی سرمربی سابق ذوب آهن را جانشین سرمربی فعلی خود کنند.

به هر حال به نظر می رسد که باید در روزهای آتی شاهد تغییرات و جابه جایی گسترده ی این سه تیم لیگ برتری باشیم.

فرهادکاظمی عصر جمعه نشست سرنوشت سازی را در رابطه با ادامه فعالیتش در سیاه جامگان با مسئولان این باشگاه برگزار می کند تا در صورتی که در این موضوع با مشهدی ها به توافق نرسد ، در آن صورت شانس زیادی برای هدایت برای ذوب آهن اصفهان دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار