مهاباد؛

امضای تفاهم‌نامه بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی شهرستان مهاباد

تفاهم‌نامه همکاری اداره آموزش و پرورش مهاباد و نیروی انتظامی شهرستان مهاباد امضا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد گفت : تعامل بین نیروی انتظامی و آموزش و پرورش برای ارتقای سطح فرهنگی دانش‌آموزان در برقراری نظم عمومی در مدارس شهرستان است.

سیامند قادری افزود : این تفاهم‌نامه در سه بخش علمی-آموزشی ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و معضلات و آسیب‌های موجوددر جامعه تنظیم شده که با توجه به برنامه‌هایی مانند برگزاری کنکور ، بازگشایی مدارس و اوقات فراغت دانش آموزان می‌توان از این تعامل بهره مند شد.

وی ادامه داد : با توجه به وجود 3 کلانتری در سطح شهرستان مهاباد و قرار داشتن بیشتر مدارس این شهرستان در محدوده کلانتری‌ها ، این تفاهم نامه می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از کارشناسان نیروی انتظامی برای آگاهی‌بخشی به دانش آموزان و اولیا موثر باشد..

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد خاطرنشان کرد : این تفاهم‌نامه از آغاز هفته نیروی انتظامی اجرایی شده است و در یک برنامه متمرکز با حضور مسئولان نیروی انتظامی و دانش‌آموز همیاران پلیس ، فعالیت دانش‌آموزان آغاز خواهد شد.

بگفته سرهنگ فتاح بابانژاد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مهاباد ، سالیانه تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش و پرورش و نیروی انتظامی به منظور بررسی مسایل و معضلات اجتماعی ، ارتقا نظم عمومی ، گسترش زمینه‌های علمی-پژوهشی و ارائه راهکارهایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی منعقد می‌شود.

برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوعات مرتبط با جامعه ، تعامل با نیروی انتظامی در اجرای برنامه‌های ابلاغی ، نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان و مشاوران در باره جرائم و آسیب‌های اجتماعی متناسب با جامعه ، برگزاری کلاس‌های آموزشی در خصوص مضرات مواد مخدر ، فضای مجازی و... برگزاری جلسات بحث و گفتگوی جوان ، برگزاری نمایشگاه‌های کتاب دانش‌آموزی منادی تربیت ، اجرای طرح فرهنگ یاران پلیس با استفاده از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش ، مهمترین موارد ذکر شده در این تفاهم‌نامه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.