تلاش نیروی‌های پلیس در استان جای قدردانی دارد/احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است

امام جمعه زاهدان گفت: برای تأمین امنیت اجتماعات و راهپیمایی‌های مردم، نیروی‌های پلیس زحمات فراوان می‌کشند که جای قدردانی دارد.

تلاش نیروی‌های پلیس در استان جای قدردانی دارد/احیای امر به معروف و نهی از منکر ضروری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهذان.،ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، افزود: احیای امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه ضروری است که باید در همه شرایط به آن توجه شود.

امام جمعه زاهدان  افزود: امام حسین (ع) احیاگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر بودند و امروز وظیفه همه مسلمان احیای این فریضه الهی است.

وی ضمن تشریح مناسبت‌های هفته، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را گرامیداشت و ادامه داد: در سیستان و بلوچستان وحدت یک کلمه توصیفی نیست بلکه نمونه عینی و عملی دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: زمانی که برادران اهل سنت در راستای تأمین امنیت منطقه با نیروهای امنیتی انتظامی همکاری می‌کنند، این نشان‌دهنده وحدت عملی است.

سلیمانی گفت: برای تأمین امنیت اجتماعات و راهپیمایی‌های مردم، نیروی انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) زحمات فراوان می‌کشند که جای قدردانی دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: مبارزه با فساد، اشرار، پیشگیری از وقوع جرم، صدور گذرنامه، تبیین قوانین راهنمایی و رانندگی و ایجاد امنیت از جمله وظایف نیروی انتظامی است.

آیت الله سلیمانی  بیان کرد: اینکه فرمانده انتظامی این استان در سطح کشور مورد تجلیل قرار می‌گیرد، نتیجه تلاش‌ها و زحمات نیروهای پلیس در سطح سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: با توجه به ایام محرم زائران از کشورهای دیگر برای زیارت از استان ما نیز عبور می‌کنند که باید میزبان خوبی برای آنها بوده و رفاه آنها را طی چند روزی که در استان ما هستند فراهم کنیم.

 امروز در محل مصلای قدس زاهدان خدمات پزشکی و درمانی توسط نیروی انتظامی به نمازگزاران ارائه شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.