ایلام؛

ایلام میزبان مرحله منطقه ای مسابقات ملی مناظره دانشجویی

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: هفت استان منطقه مرکزی و جنوب غربی کشور در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ علی حیدربیگی اعلام کرد:ایلام به عنوان یکی از چهار استان میزبان مرحله منطقه ای پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران نشان خواجه نصیرالدین طوسی انتخاب شده است.

وی گفت : در این دوره از مسابقات استان های ایلام، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، فارس، همدان و اصفهان حضور دارند.

وی افزود : این مسابقات هفته آخر مهرماه با شرکت 64 تیم در چهار استان منتخب شامل تهران، خراسان رضوی، زنجان و ایلام برگزار می شود.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکید کرد : برگزاری مسابقات مناظره دانشجویی برای نخستین بار در کشور توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از سال 91 آغاز شد.

حیدربیگی مناظره های دانشجویی را گامی اساسی در راستای نهادینه کردن فرهنگ گفت و گو عنوان و اظهار کرد: عمل به منویات مقام معظم رهبری در مورد کرسی های نظریه پردازی و آزاداندیشی، توسعه فرهنگ گفت و گو و احترام به نظرات و آرا مخالف و فراهم کردن زمینه تبادل نظر دانشجویان در مسائل مختلف کشور از منظر علمی از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

حیدربیگی اضافه کرد : سه دوره اول این مسابقات در سال های 91 تا 93 به صورت متمرکز و یک مرحله ای در تهران برگزار شد اما دوره های چهارم و پنجم در سال گذشته و امسال در سه سطح استانی، منطقه ای و ملی برگزار می شود.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.