اسماعیل پور:

برگزاری رقابت های جهانی در اوزان غیر المپیکی تصمیم بزرگی بود

دارنده مدال نقره جهان گفت:تصمیم اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر برگزاری رقابت های جهانی در اوزان غیر المپیکی شوک بزرگی برای کشتی گیران این وزنها بود.

مسعود اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار کشتی  و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:هر چند حضور در المپیک و رقابت در این میدان افتخار بزرگی برای هر ورزشکاری است اما وقتی شانس و اقبال طوری باشد که شرایط لازم مهیا نباشد باید دلخوش به اتفاقات دیگر بود که برگزاری رقابت های جهانی در سال المپیک برای نفراتی که از این مهم محروم بودند از همان دسته خبرهای خوش محسوب می شود.
وی تاکید کرد:مطمئن باشید برگزاری رقابت های جهانی در اوزان غیر المپیکی برای تمامی کشتی گیران وزن های 61 و 70 کیلو گرم در سراسر دنیا شوک مثبتی خواهد بود تا انگیزه های خود را برای ادامه راه قهرمانی از دست ندهند.
دارنده مدال برنز جهان درباره این که آیا او در رقابت های جهانی مجارستان به میدان خواهد رفت گفت:براساس تصمیم شورای فنی قرار است در جریان رقابت های بین المللی جام شاهد من و بهنام احسان پور با هم رقابت انتخابی برگزار کنیم و در نهایت نفر برتر ملی پوش وزن 61 کیلو گرم خواهد شد.
اسماعیل پور خاطرنشان کرد:شک نداشته باشید چه من و یا هر فرد دیگری بعنوان نماینده ایران در رقابت های جهانی انتخاب شود همانطوری کشتی خواهد گرفت که مردم انتظار دارند.
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار