تندگویان در صحن شورای شهر تهران:

بودجه دادیم اما شهر آفتاب تکمیل نشد/ خط BRT خیابان مطهری جمع آوری شود

عضو شورای شهر تهران با انتقاد از عدم تکمیل شهر آفتاب گفت: بودجه برای تکمیل این نمایشگاه دادیم اما ساخت و ساز متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدمهدی تندگویان در آغاز دویست و نود و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، به بازدید خود از شهر آفتاب اشاره کرد و گفت: برای تکمیل نمایشگاه دوستان بودجه ای درخواست کردند که شورای شهر موافقت کردند.

وی افزود: یک بودجه هم برای نگهداری در نظر گرفته شد اما برخلاف انتظار ما که تکمیل زیرساخت های نمایشگاه بود، اما همچنان شاهد هستیم که ساخت و ساز متوقف شده و حتی سرویس های بهداشتی هنوز سیار هستند.

عضو شورای شهر تهران ادامه دادک با این حال ساخت و ساز مرکز تجارت جهانی در کنار ساختمان های اصلی در حال انجام است. گویا نظارتی بر ساخت و ساز در نمایشگاه آفتاب نمی شود.

وی با انتقاد از برگزاری نمایشگاه ها در نمایشگاه سئول گفت: آنها سال گذشته  75 نمایشگاه داشتند و امسال نیز برنامه 85 نمایشگاه را دارند و برای سال آینده نیز برنامه 95 نمایشگاه را ریخته اند.

تندگویان گفت: این یعنی مقابله با شهر افتاب و زیر سوال رفتن همه ما! باید یک تقویم نمایشگاهی در تهران داشته باشیم که هم سئول و هم آفتاب طبق آن برنامه خود را تنظیم کنند.
وی در ادامه در مورد مشکلات خط BRT خیابان مطهری و شهید بهشتی گفت: ما از ابتدا مخالف راه اندازی بودیم و تنها با اجرای آزمایشی آن موافق کردیم و اکنون نیز مشکلات خود را نشان داده است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: در خیابان بهشتی خط مترو و اتوبوس داریم و نیازی به BRT نیست. ضمن اینکه شهروندان پلاک به پلاک شکایت کرده اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
اتفاقا از کاراترین خطوط اتوبوسرانی منطقه همین خط می باشد.قطعا خودرو فروشان خیابان و پیاده رو تنها شاکیان طرح هستند.
آخرین اخبار