سلیمی در نطق میان دستور:

جناح‌های سیاسی از تبلیغات زود هنگام انتخاباتی و ایجاد فضای تخریب بپرهیزند

نماینده مردم سمیرم گفت: جناح‌ها و گرایش های سیاسی از انتخاباتی شدن زود هنگام و ایجاد فضای تخریب و ناامیدی در جامعه پرهیز کنند.

جناح‌های سیاسی از تبلیغات زود هنگام انتخاباتی و ایجاد فضای تخریب بپرهیزند
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اصغر سلیمی نماینده سمیرم در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (سه شنبه، 13 مهر ماه) اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی باید جز هویت ملی ما شود تا نظام اقتصاد کشور در برابر اقتصاد پرتنش تاب بیاورد و از انها عبور کند، پیشرفت‌های حاصله در صنایع دفاعی می‌تواند الگوی مناسب برای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی تبلیغات زودهنگام برای کشور را مضر دانست و افزود: جناح‌ها و گرایش های سیاسی از انتخاباتی شدن زود هنگام  و ایجاد فضای تخریب و ناامیدی در جامعه پرهیز کنند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس افزود: ایران اسلامی با حضور در منطقه ناامن توانسته امنیت خود را به صورت کامل تامین کند و با قاطعیت می‌توان گفت نقش ویژه مقام معظم رهبری در مدیریت مسائل منطقه باعث امنیت بی‌بدیل کشور شده است.

وی ادامه داد: توافق هسته‌ای تلفیقی از نرمش قهرمانانه با استفاده از ظرفیت دیپلماسی چند جانبه در عرصه بین‌المللی در کشور بود و شکی نیست که هر گونه موفقیت در این چالش مرهون انعطاف عقلانیت، استفاده از ظرفیت‌ها و توان داخلی و دیپلماسی هوشمندانه کشورمان بوده است.

نماینده سمیرم در پایان خاطرنشان کرد: بدعهدی طرف غربی جهت اجرای کامل برجام نشان از عدم پایبندی واشنگتن در قبال تعهدات بین‌المللی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سلیمی ، گرایش ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار