کرمان؛

برگزاری پنجمين آزمون سنجش مهارت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان از برگزاری پنجمين آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها استان در تاریخ 29 مهرماه امسال خبر داد.

برگزاری پنجمين آزمون سنجش مهارتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمان، محمدرضا جهانگیری درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... )گفت: داوطلبان از تاریخ 10 تا 18 مهر فرصت دارند تا با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir و پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی افزود: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي مذکور بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 27 تا 28 مهر با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

وی با تاکید بر بین المللی بودن گواهینامه های صادره مهارت گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمان بندي اعلام شده از سوی اداره سنجش استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه نمايند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.