ایران زمین این هفته به معرفی جنگلی می پردازد که از زیبایی‌های آن خسته نخواهید شد.

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با آمدن فصل پاییز و تغییر رنگ درختان، انسان دلش می‌خواهد به جاهایی برود که تمام رنگ ها را در یک قاب ببیند و دلش همانند آنها رنگارنگ شود و اگر اهل ثبت کردن لحظه‌ها هستید و دلتان می‌خواهد عکس خودتان را در یک قاب روی دیوار منزلتان نصب کنید ایران زمین این هفته را از دست ندهید زیرا از معرفی یک جنگلی می‌گوید که دیدنش روح ادمی را جلا می بخشد و چیزهایی را که می خواهید برایتان به نوعی فراهم می کند.

طبیعتی رنگارنگ در جاده فیروزکوه

پارک جنگلی جوارم با مساحتی بالغ بر 365 هکتار یکی از مناطق نمونه گردشگری است که در مسیر جاده تهران ـ فیروزکوه، جایی میان شهر زیرآب و شهر شیرگاه قرار دارد. به طور دقیق تر در فاصله حدود 6 کیلومتری شمال تا شمال غربی شهر زیراب و 11 کیلومتری جنوب شهر شیرگاه و در ضلع شرقی جاده آسفالته فیروزکوه قرار دارد.

طبیعتی رنگارنگ در جاده فیروزکوه

پارک‌ جنگلی جوارم که به خاطر پوشش زیبای گیاهی دارای استعدادهای گردشگری است. دارای سفره خانه سنتی، سرویس بهداشتی،‌ آلاچیق و سکوهای اسکان و محوطه بازی کودکان، ساختمان نگهبانی، جاده آسفالت و شن ریزی مناسب و سه محوطه پیک نیک، نمازخانه و فروشگاه است که امکانات این پارک جنگلی را آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران کرده است. همچنین باید اشاره کرد که با نصب دکل تقویت آنتن تلفن همراه اکثر این منطقه آنتن دهی خوبی دارد.

طبیعتی رنگارنگ در جاده فیروزکوه

پس می توانید از اینترنت تلفن خود بهره مند شوید و اگر اهل فضاهای مجازی هستید عکستان را سریع بارگذاری کنید تا دوستانتان هم از آن فضای زیبا و دلنشین لذت ببرند.

راهی که هرچقدر هم به جلو بروید دوست دارید که ادامه داشته باشد و از بودن در آنجا خسته نمی شوید. اما فراموش نکنید که لباس گرم حتما با خود ببرید !

طبیعتی رنگارنگ در جاده فیروزکوه


گزارش از نیلوفر جوانشیر



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار