کرمانشاه؛

گسترش شبکه راه ها شاخص زیر ساخت توسعه اقتصادی

مديركل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت:یکی از مهمترین شاخص زیر ساخت توسعه اقتصادی واجتماعی وفرهنگی گسترش شبکه راه ها است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خسرواني ارتقاي جاده ها به اصول ایمنی و ابنيه فني  از مهمترین برنامه های راهداری و حمل و نقل جاده اي عنوان کرد و افزود:درهمین راستا اقداماتی طی دو ماه اخير در شهرستانهاي تابعه صورت گرفته كه از جمله اين اقدامات مي توان به روكش آسفالت برخي از محورهاي مواصلاتي،لكه گيري جاده ها،تعمير و نصب چراغهاي روشنايي، نصب علائم اخطاري، اخباري و انتطامي در حوزه راهاي روستايي، تعريض دهانه پلها، تسطيح و شانه هاي شني و ريزش برداري برخي از گردنه ها اشاره كرد. 

وی با تاكيد برلزوم بررسي خط کشی جاده ها و اشاره به نقش بي بديل آن در هدایت کاربران جاده اي گفت: خط کشی تمامي محور هاي استان از اقداماتي است كه در رأس امور قرارداشته و در دست اقدام است.

خسرواني ضمن تاكيد بر اهميت و جايگاه جاده و راه سالم در تامين امنيت جاني افراد، افزود: ترميم رويه راهها، تامين ايمني راهها و آشكار سازي نقاط پرحادثه از جمله اقدامات اساسي در دست يابي به اين اصل محسوب مي گردد.

وی اظهار داشت: تيغه زني، پاكسازي دهانه پلها ي مسدود، لكه گيري و حريم زني محورهاي مواصلاتي ، رفع آب شكستگي هاي موجود در مسير جاده ها، تابلو گذاري و نصب حفاط پل در شهرستانها از جمله اقدامات صورت گرفته به شمار مي رود. خسرواني در پايان افزود: عوامل راهداری با هدف ارتقاي سطح ايمني جاده ها به طور مستمر در تمامي محورهاي مواصلاتي استان در حال گشت زنی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار