نقش‌آفرینی رسانه ملی در تحكیم وحدت امت اسلامی

رئیس رسانه ملی در دیدار دبیركل مجمع تقریب مذاهب اسلامی بر ضرورت برنامه سازی عمیق و هوشمندانه در معرفی اسلام واقعی تاكید كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس رسانه ملی در دیدار دبیر كل مجمع تقریب مذاهب اسلامی، با اشاره به نقشه دشمنان برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان، بر ضرورت برنامه‌سازی عمیق و هوشمندانه در معرفی اسلام واقعی و تحكیم وحدت بین مسلمانان تاكید كرد.

دكتر عسكری در این دیدار با اشاره به برنامه امریكا برای ایجاد اختلاف و فتنه بین مسلمانان و سپس درگیری‌های خونین برای تضعیف اسلام و قدرت مسلمانان گفت و افزود: امریكا در چارچوب همین سیاست، داعش را ایجاد كرد تا شیعه و سنی را درگیر جنگی تمام عیار كند اما با ناكامی این گروهك منفور تروریستی این سیاست شكست خورد.

رئیس رسانه ملی افشاگری اهداف پشت‌پرده شبكه‌های مروج شیعه انگلیسی و اسلام امریكایی را از برنامه‌های صداوسیما برشمرد و افزود: شبكه‌های ملی، استانی و برون‌مرزی باید با برنامه‌سازی عمیق و هوشمندانه به معرفی اسلام واقعی و تحكیم وحدت بین امت اسلام اهتمام ورزند.

دبیركل مجمع تقریب مذاهب اسلامی هم در سخنانی به هجمه های رسانه ای دشمن اشاره و اظهار داشت: استكبار با بسیج تمامی امكانات خود بخصوص در جبهه رسانه‌ای از هیچ هجمه‌ای علیه اسلام و انقلاب فروگذار نكرده و نوك پیكان این جنگ رسانه‌ای تفرقه‌افكنی و آتش‌افروزی میان مسلمین جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین اراكی با اشاره به تأكیدات مكرر مقام معظم رهبری بر اهمیت وحدت امت اسلام و ضرورت مقابله با فتنه و تفرقه‌افكنی دشمن افزود: تقریب هم‌اكنون از حوزه نخبگانی به حوزه اقشار مردم وارد شده و با تأسیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، بانوان مسلمان، احزاب مقاومت و اعزام سفیران تقریب بدنبال خنثی‌سازی توطئه دشمنان اسلام است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار