ترقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جامعه روحانیت مبارز محوریت اصولگرایان در انتخابات 96 است

یک عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: محوریت جامعه روحانیت مبارز قطعی است و پس از ارائه نظرات محوریتی که مورد قبول اصولگرایان باشد انتخاب خواهد شد.

/////////حمیدرضا ترقی عضو حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راهبرد اصولگرایان برای حضور در انتخابات سال 96 اظهار داشت: مذاکرات پیرامون حضور در انتخابات سال آینده در جریان اصولگرایی ادامه دارد، اما این مذاکرات تا کنون نتیجه مشخصی نداشته و فعلا بنا بر این است محوریت اصولگرایان برای حضور در انتخابات، جامعه روحانیت مبارز باشد.

این عضو حزب موتلفه با اشاره به تغییر سازوکار اصولگرایان نسبت به انتخابات سال 94 اظهار داشت: محوریت جامعه روحانیت مبارز در این انتخابات قطعی است و پس از ارائه نظرات جریانات اصولگرایی، محوریتی که مورد قبول اصولگرایان باشد تصمیم گیری خواهد شد.

وی افزود: جامعه روحانیت مبارز از گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرایی جهت هم فکری و ارائه نظرات دعوت خواهد کرد و این دعوت محدودیتی ندارد و همه جریانات اصول گرایی حضور خواهند داشت.

ترقی در پایان در مورد داوری جامعه روحانیت در جریان اصولگرایی برای انتخابات تصریح کرد: این جامعه میان تشکل‌های اصول گرایی داور خواهد بود و در خود جامعه روحانیت یک تیم داوری تشکیل شده است که یکی از افراد آن، آیت الله موحدی کرمانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار