نوت ۷ برای همیشه نابود می‌شود؟

خبر تعلیق ادامه فروش نوت 7 سامسونگ توسط اپراتورهای بزرگ آمریکایی ازجمله AT&T تلخ‌ترین خبر برای مدیران کره‌ای است که چشم امید به فروش‌های بیشتر فبلت خود در بازار آمریکا دوخته بودند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، انفجار دوباره گوشی‌های جایگزین شده نوت 7 حکایت از داستان ادامه‌دار انفجار و ترس و وحشت نه تنها مردم، بلکه دولت‌های غربی دارد که می‌تواند مانند بمب پرتابل در دست تروریستها و در هرجایی باعث انفجار و وقوع حوادث تروریستی شود.
 
عدم توانایی فنی سامسونگ در حل معضل شارژ سریع باتری‌های به‌ظاهر معیوب، فراتر رفته و از بُعد فنی وارد بُعد امنیتی سیاسی شده است تا 1 میلیون گوشی فروخته‌شده در آمریکا و حدود 3 الی 4 میلیون گوشی فروخته‌شده در سایر بازارها را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
 
سامسونگ در بیانیه رسمی خود درباره انفجار نوت 7 جایگزین شده در خطوط هوایی جنوب غرب وعده تحقیق بیشتر داده و در مورد تهدید به توقف فروش نوت 7 توسط اپراتورهای آمریکایی حرفی برای گفتن نداشته است تا تأیید ضمنی نسبت به سقوط و نابودی فبلت زیبای 2016 خود داشته باشد.

نوت ۷ برای همیشه نابود می‌شود؟
 
بدین ترتیب سامسونگ برای جلوگیری از ضرر بیشتر باید پرونده نوت 7 را بسته و خیلی سریع مدل جدیدتری مانند نوت 7 اس را بیرون بدهد تا اعتماد مردم به این کمپانی کره‌ای دوباره بازگردد.


منبع: خبرآنلاین

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار