سمنان؛

جریمه عوامل قاچاق کالا در سمنان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: عوامل قاچاق کالا در سمنان 65 میلیارد ریال جریمه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: با کشف هزار و 161 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و ارجاع این پرونده به شعبه تعزیرات حکومتی، به دلیل ارایه ندادن استنادهای قانونی، عوامل این قاچاق به پرداخت بیش از 58 میلیون و 239 هزار ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.
عیسی فاضلی با اشاره به کشف سه دستگاه موتورسیکلت در نیمه نخست سال 95  افزود: پس از انجام مراحل بازرسی و بررسی کارشناسی این پرونده در شعبه قاچاق کالا و ارز، علاوه بر ضبط موتورسیکلت ها، عاملان قاچاق به پرداخت بیش از سه میلیارد و 737 میلیون ریال جزای نقدی به حق صندوق دولت محکوم شدند.
وی با اشاره به کشف هزار و 126 دستگاه گوشی تلفن همراه خارجی در استان سمنان، تصریح کرد: این پرونده نیز به منظور رسیدگی به شعب ویژه قاچاق کالا و ارز ارجاع شد که به علت ارائه نشدن مستندهای قانونی، عوامل این قاچاق علاوه بر ضبط وسیله نقلیه به ارزش 210 میلیون ریال، به بیش از سه میلیارد و 848 میلیون ریال جزای نقدی به صندوق دولت محکوم شدند.
وی افزود: طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اول مهر 95 به مدت یک ماه به صورت ارشادی و سپس با برخورد قانونی با تخلفات، اجرا خواهد شد.
انتهای پیام / د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار