مصطفوی: مقصر اصلی فدراسیون گذشته است

کارشناس تیم فوتبال کشورمان گفت: معتقدم مقصر اصلی برگزاری این دیدار در روز تاسوعا فدراسیون گذشته بوده است.

مصطفوی: مقصر اصلی فدراسیون گذشته است
داریوش مصطفوی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره برگزاری دیدار و کره جنوبی در روز تاسو‌عای  حسینی اظهار داشت: به نظر من تمام برنامه‌ریزی‌های فیفا‌ و ای اف‌ سی درست است و مقصر اصلی خود ما هستیم. متاسفانه افرادی که مسئولیت برنامه‌ریزی مسابقات را در فدراسیون فوتبال ایران داشته‌اند با تقویم سر و کاری نداشته و تصمیم نا عادلانه‌ای را لحاظ کردند.

وی ادامه داد: ای اف‌ سی و ‌فیفا پس از برنامه‌ریزی مسابقات نظر نهایی فدراسیون ‌های ملی را می‌خواهد اما چطور مسئولان ما اعتراض به این مساله نداشتند و این سوالی که باید مسئولان فدراسیون ما پاسخگو باشند.

مصطفوی افزود: در هر صورت ای ‌اف سی و ‌فیفا پس از ارائه برنامه مسابقات آن را در اختیار مسئولان قرار می‌دهد و به طور حتم هر کشوری تمام رسومات و مراسم خود را در نظر می‌گیرد و پس از آن برنامه مورد نظر را تایید می‌کند اما به نظر می‌رسد مسئولان در آن زمان  به جای اینکه به فکر این موضوع باشند تنها به فکر جنگ و جدال بودند و یادشان رفته که روز تاسوعا و عاشورا روز شادی و تفریح نیست و عزای عمومی است. در هر صورت برای تغییر این دیدار باید از 2 ماه پیش اقدامات لازم صورت می‌گرفت نه اینکه10، 15 روز مانده به بازی بخواهیم زمان دیدار را تغییر دهیم  و به طور حتم ‌فیفا با این موضوع موافقت نمی‌کند چرا که آنها طبق برنامه ریزی کارهای خود را پیش می‌برند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: به طور حتم مردم عزیز کشورمان حرمت امام حسین(ع) و اهل بیت را در این روز نگه خواهند داشت و رعایت هر مساله‌ای را می‌کنند اما این کار از اصل اشتباه بود و اشتباه‌تر از آن که مسئولان در این زمینه هیچ‌گونه پیگیری انجام ندادند و به نظر مقصر اصلی فدراسیون گذشته است.

فدراسیون گذشته تمام کارهای خود را با خنده برگزار کرده و در این روز نیز به جای رسیدگی به این مساله تنها به فکر خنده‌های خود بوده است. معتقدم عادت‌های همیشگی را باید ترک کنیم و بدانیم روز تاسوعا و عاشورا روز عزاست و پس از پایان  دیدار کاری انجام ندهیم که خوشایند باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار