کرمانشاه؛

وجود 512کانون فرهنگی فعال در کرمانشاه

در حال حاضر بیش از 512 کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه گفت:در حال حاضر بیش از 512  کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال هستند
طیب صفری گفت:  حدود ۴۰ درصد از مساجد استان دارای کانون فرهنگی هنری هستند.
وی گفت: در آستانه سالروز سفر مقام معظم رهبری حدود 200 میلیون تومان از سوی دفتر مقام معظم رهبری برای تجهیز کانونهای مساجد تخصیص یافت که تمامی این رقم را دریافت کرده‌ و تجهیزات لازم خریداری شده و در اختیار کانونهای فرهنگی هنری مساجد قرار داده‌ایم.
وی در ادامه اشاره‌ای هم به تعداد کانون‌های فرهنگی هنری سراسر کشور داشت و گفت: خوشبختانه جهش خوبی در ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد رخ داده، تا آنجا که در حال حاضر 22 هزار کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور فعال است.
 صفری با اشاره به اینکه استان کرمانشاه نیز از این جهش بی‌بهره نبوده است، گفت: در حال حاضر بیش از 512  کانون فرهنگی هنری در مساجد استان فعال است و  حدود ۴۰ درصد از مساجد استان دارای کانون فرهنگی و هنری هستند.
صفری با بیان اینکه کارهای خوبی در کانون فرهنگی هنری مساجد در حال انجام است، گفت: در کنار کانون‌های فرهنگی و هنری، کتابخانه‌های مساجد، خانه های فرهنگی دیجیتال و خانه‌های نور نیز فعالیتهای خوبی را در برنامه دارند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، کانون ، فعال ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.