اراک ؛

دستگيری عاملان انتشار مطالب کذب و توهين آميز در شبکه های اجتماعی

افرادی كه اقدام به نشر اکاذيب و توهين علیه رئيس يکی از ادارات دولتی در فضای مجازی مي کردند، در اراک شناسايی و دستگير شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئيس پليس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی  با اعلام اين خبر بيان داشت: در پي مراجعه رئيس يکي از ادارات دولتی، با ارائه مرجوعه قضايی به پليس فتای استان، مبنی بر انتشار مطالب کذب و توهين آميز برعليه او در بستر شبکه های اجتماعی، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.
سرگرد "مصطفی نوروزی"ادامه داد: با شروع تحقيقات کارشناسان پليس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند، دو نفری كه اقدام به نشر مطالب کذب و توهين آميز در فضای مجازی مي نمودند را شناسايی و با هماهنگی قضائی آنها را دستگير کنند.
سرگرد نوروزی خاطر نشان کرد: متهمان در تحقيقات به عمل آمده به بزه انتسابی اقرار و بيان کردند که به دليل داشتن رابطه و اختلاف با شاکي ، به قصد انتقام و اذيت و آزار او اقدام به اين عمل مجرمانه می کرده اند.
وي يادآور شد:متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائی شدند .
رئيس پليس فتای فرماندهی انتظامی استان مرکزی در پايان از تمامي شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه اعمال مجرمانه در فضای مجازی مراتب را ازطريق سايت اينترنتی پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.irبا کارشناسان اين پليس در ميان بگذارند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانوني صورت پذيرد.
انتهای پیام / ف
برچسب ها: اراک ، پلیس فتا ، مطالب کذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.