انتقاد تند حمید رسایی از اینستاگرام

حمید رسایی نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نسبت به حذف ویدئو یش در این شبکه اجتماعی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرسایی  نماینده مردم  تهران در دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش در رابطه به حذف ویدئویی با موضوع کودتای 88 از اینستاگرام انتقاد کردو عنوان کرد: اینستاگرام این ویدیو را ازصفحه حمید رسایی rasaee.ir حذف کرد و این پیام را باعنوان عدم رعایت قوانین اینستاگرام ارسال کرد!

رسایی نوشت:

"اینستاگرام فیلمی ️که مربوط به کودتای سال 88 است و درآن یک بسیجی آتش زده میشود را از صفحه حمید رسایی rasaee.ir حذف کرد و این پیام را باعنوان عدم رعایت قوانین اینستاگرام ارسال کرد!

دروغی به نام آزادی بیان را از اینجا می توان فهمید. در حالی که در اینستاگرام تصاویر، فیلم ها و متن های زیادی در دفاع از دروغ تقلب در سال 88 و در دفاع از سران فتنه منتشر میشود، اما این شبکه اجتماعی، فیلم این جنایت کودتاگران سال 88 را حذف کرد.

پ ن: برخی در کامنتها نوشته اند که مگر اینستا بیکار است بگردد ببینید کی درباره فتنه فیلم گذاشته تا پاکش کند و بعد نوشته اند که فیلم صحنه خشونت داشته حذف شده!

پاسخ: اینها خودشان به خودشان پاسخ داده اند. چطور اینستا بیکار است برای پیدا کردن فیلم های خشونت ولی برای فتنه نیست. برخی صحنه ها شطرنجی شده بود.
موارد دیگری هم که درباره فتنه بود حذف شده است."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار