کانال گردی؛

عکسی از درخت خون اژدها/شیوه ای برای حفظ زوج جوان از چشم زخم/ تمبر با نقش هایى از لباس های سنتی

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ میلیون ها تصویر در شبکه های اجتماعی روزانه توسط کاربران به اشتراک گذاشته می شود، گاهی اوقات تکراری و بی معنا همچون عکس های یهویی که کم و بیش آنها را به معرض تماشای رفقای آنلاینمان گذاشته ایم، گاهی هم ناب و دیده نشده که در یک لحظه بارها به اشتراک گذاشته می شود و حجم انبوهی از نظرات را به دنبال خواهد داشت، در این خبر سعی شده است که سراغ تصاویری برویم که غالبا جذاب و متفاوت هستند.

درخت خون اژدها. این درخت به خاطر شیره‌ی سرخ رنگی که از آن بیرون می‌آید بدین نام خوانده می‌شود.
//

در برخی روستاهای اسکاتلند، پیش از شروع مراسم عروسی انواع زباله های متعفن و بدبو رو روی سر عروس و داماد خالی میکنند و در  شهر می گردانندشان برای حفظ زوج جوان از چشم زخم.
عکسی از درخت خون اژدها/ قدیمی ترین دمپایی جهان/ تمبر با نقش هایى از لباس های سنتی

شرکت ساختمانی کونگو (ژاپن) سال578میلادی،در واقع قدیمی‌ترین شرکت در جهان است که هیچگاه تعطیل نشده است و فعالیت رسمی آن تا2006ادامه داشتو در همان سال به دلیل مشکل مالی فروخته شد.
//

طولانی ترین مدت سلطنت یک فرد/پادشاه تایلند "بهیمبول آدلیادج" در طی 89 سال زندگی، 70 سالش را در پادشاهی بود و وقتی اخیرا وفات کرد به گفته مقامات دولتی یک سال عزای عمومی اعلام شد !
//

در جدیدترین حفاری‌های شهر دوان در کشور انگلستان یکی از صنایع دستی مربوط به 600سال پیش کشف شده است و آن یک دمپایی چرم کودکانه است که قدیمی ترین دمپایی جهان است.
//

نمایی جالب از معبد باشکوه"الاقصر"در مصر
این معبد ٤ هزار ساله توسط دوتن از مشهورترین فرعون هاى مصر به نام‌ های آمنهوتپ سوم و بعدها رامسس بزرگ برای آمون ساخته شده بود.
//

آبشاری به نام Devil Kettle در مینه سوتای آمریکا وجود دارد که هیچ کس نمیداند آب آن کجا میرود حتی توپ های پینگ پونگی که در درون آب پرت می شوند برای همیشه گم می شوند !
//

تنها درخت بجا مانده بعد از سونامی/بعد از سونامی ژاپن از جنگلی که ۷۰ هزار درخت داشت، فقط ۱ درخت ماند. ژاپنی ها نیز آنرا مقدس میشمارند و اهمیت بسیار زیادی برایش قائل اند،به امنیت این درخت توجه کنید.
//

نمونه تمبرهای قدیمی و زیبا با نقش هایى از لباس های سنتی مربوط به سال ١٩٥٥م
//

کشف سنگ یشم ۱۷۵ تنی
کارگران معدن در میانمار حین حفاری موفق به کشف یشم سبز۱۷۵تنی شدند/ این سنگ گرانبها حدود۵/۵متر طول و۴متر عرض دارد/ارزش این سنگ حدود۱۷۰میلیون دلار است.
//

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خخخح
۱۲:۵۹ ۲۷ دی ۱۴۰۲
اخخخخخ