تاجدار: خداحافظی محرم از فوتبال ناراحت کننده بود/ هدفمان مقابل سپاهان کسب 3 امتیاز است

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: جای تاسف دارد که محرم نویدکیا به دلیل خداحافظی در این دیدار حضور ندارد.

سلمان تاجدار در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی این تیم با سپاهان در هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و با توجه به اینکه در این فصل از هفت بازی 9 امتیاز گرفتیم و متاسفانه گل‌های بدی هم خوردیم اما از عملکرد بازیکنان تیم رضایت داریم . معتقدم اگر آنها تمرکز بهتری داشته باشند به طور حتم در هفته های آینده نتایج بهتری را کسب می کنیم.

وی افزود: سپاهان تیم خوب و با انگیزه ای است و به طور حتم این تیم در مقابل ما تدافعی بازی نخواهد کرد چرا که آنها میزبان هستند و می خواهند با حمایت هوادارانشان سه امتیاز بازی را به دست بیاورند البته ما هم در مقابل سپاهان تیم دست و پا بسته ای نخواهیم بود و تلاشمان این است با ارائه یک بازی منطقی و درست حسابی 3 امتیاز بازی را کسب کنیم و دست پر به مشهد باز گردیم.همچنین جای تاسف دارد که محرم نویدکیا به دلیل خداحافظی در این دیدار حضور نخواهد داشت.

مربی تیم فوتبال سیاه جامگان درمورد اینکه تاکنون چند درصد مطالبات بازیکنان این تیم پرداخت شده است یا خیر، گفت: هشت هفته از لیگ برتر گذشته اما متاسفانه تاکنون کادر فنی سیاه جامگان هیچ دریافتی نداشتند، بازیکنان هم مبلغ بالایی را دریافت نکردند باشگاه سیاه جامگان باید به این مسائل توجه کند امیدوارم مسئولان تدابیری به خرج دهند که مشکلات مالی تیم سیاه جامگان هر چه زودتر برطرف شود.

وی در پایان درباره اینکه چه زمانی امتیاز این تیم به فروش خواهد رسید، خاطر نشان کرد: اکنون که با شما صحبت می کنم صحبت هایی بین مسئولان باشگاه و چند خریدار انجام شده است و به احتمال زیاد ظرف روزهای آینده تکلیف فروش باشگاه مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار