پهلوان زاده:برای بررسی شرایط میزبانی ایران به آتن می روم/شانس قهرمانی آسیا از لیگ انصراف داد

رییس فدراسیون شطرنج گفت:برای هماهنگی نهایی میزبانی مسابقات قهرمانی زنان جهان با مسئولان فدراسیون جهانی فردا به آتن سفر می کنم.

مهرداد پهلوان زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:برای هماهنگی نهایی و بررسی جدول زمان بندی میزبانی قهرمانی زنان جهان در ایران فردا سفری سه روزه به آتن خواهم داشت تا با مسئولان فدراسیون جهانی در این زمینه گفتگو کنیم.

وی افزود:فدراسیون جهانی برای اولین میزبانی مسابقات قهرمانی زنان جهان را به ایران داده است که در این رقابت ها 64 ورزشکار از 26 کشور جهان حضور دارند که اواخر امسال برگزار می شود.

رییس فدراسیون شطرنج درباره انصراف تیم شهرداری از لیگ برتر شطرنج گفت:متاسفانه تیم شهرداری بدون اطلاع قبلی از ادامه حضور در لیگ برتر کناره گیری کرد با اینکه در هفته اول شرکت کرده بود اما در فاصله چند ساعت مانده به آغاز مسابقات هفته دوم لیگ برتر شطرنج انصراف داد.

پهلوان زاده در ادامه گفت:تیم شهرداری قهرمان دوره گذشته لیگ برتر بود و سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب کرد اما با انصرافش از حضور در لیگ برتر این فرصت را از دست داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:تیم شهرداری از تیم های باسابقه و قدرتمند لیگ شطرنج است و اگر در مسابقات آسیایی شرکت می کرد شانس بالایی برای قهرمانی داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار