نفتی ها پس از بازی با ذوب آهن پولدار می شوند

مسئولان باشگاه نفت قول داده اند پس از بازی با ذوب آهن، بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم را پرداخت کنند.

نفتی ها پس از بازی با ذوب آهن پولدار می شوندبه گزارش خبرنگار ورزشی حوزه  فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال نفت تهران در حالی فردا در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر از ذوب آهن اصفهان میزبانی می کند که مسائل مالی در هفته های اخیر مشکلاتی را برای بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم به وجود آورده است.

این امر قبل از بازی با پرسپولیس حتی بحث اعتصاب و تمرین نکردن را بین نفتی ها به وجود آورد که با پادرمیانی علی دایی و درخواست وی از بازیکنانش، بحث اعتصاب به صورت موقت به بایگانی سپرده شد.

بازیکنان نفت از ابتدای لیگ شانزدهم فقط حدود 20 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اند. از طرفی بازیکنان قدیمی این تیم، همچنان مقداری از قرارداد فصول گذشته خود را طلب دارند. با این حال طبق صحبتی که علی دایی با مسئولان شرکت بهنام پیشرو کیش مالک کنونی نفتی ها داشته، قرار است بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم پس از بازی با ذوب آهن اصفهان به حساب آن ها ریخته شود تا انگیزه نفتی ها برای ادامه رقابت های لیگ بالاتر رود. این قولی است که مالکان باشگاه نفت به سرمربی تیم داده اند.

مسئولان شرکت بهنام پیشرو چند روز قبل صورت حساب بدهی های باشگاه نفت را از منصور قنبرزاده مدیرعامل و حسین آل اسحاق بازرس قانونی سابق این باشگاه دریافت کردند تا با خیال راحت تری به پرداخت مطالبات قبلی زردپوشان پایتخت و ادامه فعالیت خود در این باشگاه بپردازند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.