کاظمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ریشه افزایش جرم را در جامعه جستجو کنیم/ ایجاد اشتغال نجات بخش کاهش جرائم

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: برای کاهش جرائم و نجات جوانان از گزند ناهنجاری های اجتماعی، به دنبال اشتغال زایی باشیم.

ریشه افزایش جرم را در جامعه جستجو کنیم/ ایجاد اشتغال نجات بخش کاهش جرائممحمد کاظمی، نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار داشت: برای کاهش جرائم و نجات جوانان از گزند ناهنجاری های اجتماعی، بهتر است به دنبال اشتغالزایی و حل معضل بیکاری باشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان نباید برای رفع مسئولیت، افزایش جرائم را تنها به نوع تربیت و خانواده نسبت دهند بلکه جامعه فعلی ما به دلیل مشکلات اقتصادی، نبود شغل، عدم امنیت شغلی و ... جوانان را به ورطه بزه کاری و ناهنجاری های اجتماعی سوق داده است.

کاظمی ادامه داد: با ایجاد اشتغال در جامعه، دیگر جوان برای وقت گذرانی و پر کردن فراغت به دنبال سرگرمی های پر خطر و تهدید کننده نمی رود بنابراین با توجه به وجود قانون، قوه سه گانه کشور باید دست همکاری برای کاهش آمار تخلفات و پیشگیری از وقوع جرم  به یکدیگر دهند.

نائب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی گفت: به طور حتم با انجام کار تیمی می توانیم در حل مشکلات کشور موفق باشیم اما متاسفانه بسیاری از سازمان ها، نهادها و وزارت های کشور از انجام کار تیمی عاجزند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۹ مهر ۱۳۹۵
نمی تونیم ازدواج کنیم
اعتیاد
بیکار ی
بی پولی
درس خوندیم کار نداریم
تنبلی
خیلی عجیبه؟ همه میدونن چرا فساد زیاد شده چیز تازه ایی نیست
آخرین اخبار