مهمترین اخبار گروه اجتماعی در 22مهر؛

امدادرسانی به بیش از 2000 ایرانی در عاشورای حسینی/ وام 10 میلیونی در انتظار دوچرخه سواران پایتخت/ 12 مرکز جدید صدور ویزا از شنبه فعال می شوند

در این بسته خبری به مهمترین رویداد های 24 ساعت گذشته پرداخته شده است.

امدادرسانی به بیش از 2000 ایرانی در عاشورای حسینی/ وام 10 میلیونی در انتظار دوچرخه سواران پایتخت/ 12 مرکز جدید صدور ویزا از شنبه فعال می شوندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، از اعتبارات ناکافی مانع پیشرفت در مقابله با کانون‌های داخلی ریزگرد تا مسئولان اراده ای برای برهم زدن ساختارهای غلط ندارند، از مهمترین بحث های روز گذشته (پنج شنبه، 22مهر) در حوزه اجتماعی بود.

در ادامه مهمترین اخبار 24 ساعت گذشته گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان را مرور می‌کنید.

افزایش 56 هزار هکتاری جنگل کاری در پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: میزان جنگل کاری در شهر تهران تا پایان برنامه پنج ساله به 56 هزار هکتار افزایش پیدا می کند.


منشأ 70 درصد از گرد و غبارها خارجی است/ اعتبارات ناکافی مانع پیشرفت در مقابله با کانون‌های داخلی ریزگرد

منشأ 70 درصد از گردوغبارها خارجی است /اعتبارات ناکافی مانع پیشرفت در مقابله با کانون‌های داخلی ریزگردرئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل عدم اعتبارات کافی برای مقابله با کانون های داخلی گردو غبار کشورمان، پیشرفت لازم را نداشته ایم.


امدادرسانی به بیش از 2000 ایرانی در عاشورای حسینی/مداوای سرپایی 639 تن از عزاداران


رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: 779 نیروی عملیاتی با به کارگیری 103دستگاه آمبولانس خدمات لازم را در عاشورای حسینی به هموطنان ارائه کردند.


ساماندهی دست فروشان کار ساده ای نیست/ مسئولان اراده ای برای برهم زدن ساختارهای غلط ندارند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دست فروشی حاصل فقر و بیکاری است، گفت: ساماندهی دست فروشان نیازمند به شکستن ساختارهای غلط و اراده جدی است.


وام 10 میلیونی در انتظار دوچرخه سواران پایتخت

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: افراد می‌توانند برای خرید دوچرخه موتور سیکلت برقی مبلغی ما بین 3میلیون تا 10میلیون وام دریافت کنند.


کاهش 35 درصدی هزینه های ساخت و ساز در بافت های فرسوده/ متقاضیان نوسازی پلاک های فرسوده عوارض پرداخت نمی کنند

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت:  هزینه تمام عوارضی که منشاً آن شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران است به صورت رایگان شده و متقاضیان نوسازی در بافت های فرسوده، ریالی بابت هزینه عوارض پرداخت نمی کنند.


صدور بیش از 10هزار روادید اربعین/ 12 مرکز جدید صدور ویزا از شنبه فعال می شوند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بیش از ده هزار روادید برای زائرانی که می خواهند در پیاده روی اربعین شرکت کنند، صادر شده است.


مراحل حقوقی پرونده «کارواش دریا» در حال بررسی است

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: مراحل حقوقی پرونده کارواش دریا سعادت آباد در دادگاه در حال بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار