بابایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ظرفیت اشتغالزایی در کشور وجود دارد/انتصاب مدیران نالایق فرصت اشتغال را از بین می‌برد

دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه با انتصاب مدیران نالایق در شرکت‌های سود ده، فرصت اشتغالزایی در جامعه از بین رفته است.

ظرفیت اشتغالزایی در کشور وجود دارد/انتصاب مدیران نالایق فرصت اشتغالزایی را از بین برده استروح‌الله بابایی صالح، دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وجود ظرفیت اشتغالزایی در کشور؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه ظرفیت اشتغالزایی در کشور وجود دارد اما عملکرد نادرست برخی از مدیران شرکت‌های بزرگ موجب از دست رفتن این فرصت شده است.

وی تصریح کرد: بیشترین درخواست مراجعه کنندگان از نمایندگان مجلس در خصوص اشتغال و کمک به رفع بیکاریشان است که متأسفانه با وجود مشکلات اقتصادی و عدم مدیریت برخی موضوعات، روز به روز شرایط سخت‌تر می‌شود.

بابایی ادامه داد: عدم مدیریت صحیح در برخی از شرکت‌های بزرگ و مشهور کشور، فرصت اشتغالزایی و کسب درآمد کلان را به تهدید تبدیل کرده است. بنابراین نه تنها این مجموعه‌ها سود ده نیستند بلکه به اقتصاد و اشتغال کشور لطمه زده‌اند.
 
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: ضعف مدیریتی در یکی از بزرگترین شرکت های تولید کاشی و سرامیک خاور میانه موجب از دست رفتن امکان اشتغالزایی و جذب چند برابری نیرو شده است که متاسفانه با وجود چنین شرکت های گسترده در تمامی اقسا نقاط کشور، مردم برای به دست آوردن شغل هر چند ناچیز و کم درآمد، خود را به آب و آتش می زنند.

بابایی در پایان گفت: برای اصلاح مدیریت های کشور و گسترس اشتغالزایی، باید مدیرانی در رأس امور قرار گیرند که به معنای واقعی دلسوز و خدمتگزار مردم باشند تا بتوان با در نظر گرفتن توانمندی آنها، کار را به کاردان سپرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
حقوق ۱۵ میلیونی شهردار اراک معادل حقوق ۱۵ مهندس بیکار سازمان نظام مهندسی ساختمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
حقوق ۱۵ میلیونی شهردار اراک معادل حقوق ۱۵ مهندس بیکار سازمان نظام مهندسی ساختمان
آخرین اخبار